2015 m. vasario 23 d., pirmadienis

22 Diena. Dėl ko žmonės man sako komplimentus?


Aš kaip ir visi žmonės labai mėgstu komplimentus. Puikiai suprantu, kad visiems nepatiksiu ir neįtiksiu, o tam, kad pasakytų komplimentą reikia labai stengtis. Man labai malonu, kai rašote man gerus komentarus, o kai gaunu blogus, tiesiog supratu, kad reikia tobulinti save, daugiau stengtis ir atkakliai dirbti. Kad aš gera ir nuoširdi, man sako artimieji, tačiau galu gale gal kada nors aš sulauksiu komplimentų savo antakiams... ;-) Juokauju, tačiau vistiek laukiu ir tobulinu.

Gero pirmadienio.


SHARE:

4 komentarai

  1. :D Antakių eilutė prajuokino!! :D
    Dabar labai gražiai atrodo!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Now a days beauty salon and parlour is playing a vital role for both men and women to escape the hustle and bustle of a busy city lifestyle and indulge in some fabulous treatments. From the moment the client sets foot into the door the experience will commence.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aliona :)))))))))) dabar tavo antakiai puikūs!! :)))))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig