2015 m. vasario 26 d., ketvirtadienis

26 Diena. Kokiu žodžiu norėčiau apibūdinti ateinančius metus?


Jeigu reikia metus apibūdinti tik vienu žodžiu, aš pasirenku žodį "VESTUVĖS", man tai labai svarbu ir aktualu. Aišku, labai norisi parašyti "darbas", tačiau darbas šiandien, rytoj ir po penkių metų, o vestuvės pirmą kartą labai ypatingas įvykis gyvenime. Dauguma mano draugių man pasakojo apie savo vestuvės, kaip buvo smagu ir faina, jus neįsivaizduojate kaip aš norėjau, tačiau vaikinas vis nesiūle. Mes jau gerus 7 metus susižadėję, tačiau kelias iki Metrikacijų skyriaus buvo labai ilgas.
Pagaliau mes padavėm prašymus, ir nors mano gyvenime nelabai kas pasikeis, tačiau tas stebuklingas žodis "VESTUVĖS" bus mano gyvenime. Aš dėl to labai laiminga....



SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig