2015 m. vasario 7 d., šeštadienis

7 Diena. Kokia buvo paskutinė dovana, kurią padovanojau?


Labas vakaras, brangieji, šiandien iššūkio tema apie dovanas. Aš labai mėgstu dovanoti dovanas, tačiau girtis tuo manau visai nėra nebūtina. Todėl noriu parodyti tai, ką padovanojau sau. Šiandien buvo sunki diena, dariau tai, to nedariau niekada: Makiažą kitams žmogui. Visiems atrodo, kad jeigu esi bloggeris ir darai makiažus sau, moki daryti ir kitiems. Aš esu visiškas perfekcionistas, arba gerai arba niekaip. Tai buvo mano pirmoji patirtis, manau gavosi labai gerai. 



Grįžtame prie dovanų: aš seniai norėjau išbandyti Sachajuan plaukų priežiūros priemones, pagaliau aš pamačiau labai mažus įpakavimus ir nusipirkau pabandymui: šampūnas sausiems plaukams, plaukų balzamas pažeistiems plaukams ir serumas. Rinkinio kaina 37 Eurai. (Creme de la Creme).

Kaip visada, atsiliepimą greitai parašysiu bloge.





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig