2015 m. vasario 11 d., trečiadienis

Planeta Organica šveitiklis kūnui su makadamijos aliejumi Hawaii


Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai, šiandien iš ryto mes nukeliausim iki Hawaii salos su Planeta Organica kūno šveitikliu. Man labai patinka Planeta Organica kūno ir plaukų priežiūros produktai. Aš supirkau visus turimus PO kūno šveitiklius, dabar bandau papasakoti apie kiekvieną. 





Gamintojo aprašymas:



Planeta Organica šveitiklis kūnui, praturtintas makadamijos aliejumi, atstato, maitina, minkština odą, pasižymi antioksidantiniu poveikiu. Sudėtyje esantis laimo ekstraktas, praturtintas vitaminais ir mineralais, tonizuoja ir gaivina odą, jo gaivus aromatas pašalina nuovargį ir suteikia gyvybingumą.
Naudojimas: paskirstyti nedidelį kiekį šveitiklio ant drėgnos odos lengvais, masažuojančiais judesiais, nuplauti  vandeniu.
Sudėtyje nėra parabenų, SLS, GMO, naftos perdirbimo produktų, gyvulinės kilmės ingredientų, nebandyta su gyvūnais.
Talpa - 450 ml.
Kaina: 24 lt
Gamintojas - Planeta Organika.
Sudėtis: Maris Sal , Glycerin, Cocamidopropyl Betain, Organic Macadamia Integrifolia Seed Oil, Organic Citrus Aurantifolia Oil , Pinus Sibirica Shell Powder, Azadirachta Indica Oil, Jasminum Officinale Exstract, Psidium Guajava Extract ; Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis  Oil, Parfum, Chlorophyll.

Įpakavimas:





Konsistencija:






Mano nuomonė:

Kai aš rinkausi parduotuvėje kūno šveitiklius, Hawaii šveitiklio kvapas nepasirodė man pats mėgstamiausias, tačiau pradėjus naudoti supratau kak klydau. Ant kūno kvapas nuostabus, stiprus ir išsilaiko dar ilgai. Sudėtyje laimas, macadamia (saldokas kvapas) ir jazminų ekstraktas. Dabar įsivaizduojate kaip kvepia kūno šveitiklis? 

Planeta Organica Havaii pagamintas druskos pagrindus, pridėjus vertingus aliejus ir smulkintus kedrus lūkštus. Šveičiamos dalelės pakankamai didelės, todėl gerai poliruoja kūno odą, suteikia jai švelnumo, o aliejai puikiai maitina, bei drėkina.

Aš jau ne kartą parašiau, kad Planeta Organica kūno šveitikliai mano mėgstamiausi. rekomenduoju išbandyti.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig