2015 m. vasario 19 d., ketvirtadienis

PUPA Fondotina Antitraccia Kreminė pudra



Aš pagalvojau, kad jau reikia pašnekėti apie dekoratyvinę kosmetiką, todėl skubu Jums pristatyti Pupa ilgai išliekančia kreminę pudrą Fondotina Antitraccia. Aš jau pasakojau apie labai lengvą skysta Pupa Like a Doll pudrą, Pupa FA visiška jos priešingybė, konsistencija kreminė, maskavimas labai geras. Šiandien apie viską plačiau.





Gamintojo aprašymas:


Kreminė pudra „Antitraccia Foundation“. Ilgai išliekanti kreminė pudra suderina komfortą, švelnumą, drėkinimą ir apsaugą. Ilgalaikį poveikį užtikrina aliejaus ir silikono konsistencija. Sudėtyje esantis vitaminas E ir drėkinamosios medžiagos palaiko reikiamą veido odos drėgmę. Pudra puikiai apsaugo nuo kenksmingo aplinkos poveikio ir saulės spindulių - SPF 15. Oda tampa lygi, šilkinė ir matinė. Tinka visų tipų odai.

Sudėtis:



Atspalviai:



Tūris: 30 ml.

Kaina: 22,88 euro

Kur pirkti: Kristiana, Kosmada

Spalva: Light Beige







Rezultatas:

Be kosmetikos:


su PUPA  Fondotina Antitraccia  Kremine pudra







Mano nuomonė:

Aš galiu pasakyti, kad kreminės pudros yra turi sezoniškumo tendencijas. Vasara mes dažniausiai renkamės lengvos konsistencijos, mažai maskuojančias, SPF filtrus turinčias pudras arba matiškumo suteikiančias kremines pudras, o žiemos metu - riebios konsistencijos (kad neparyškinti veido šerpetojimų) ir gero maskavimo, ilgai išliekančias kremines pudras.
PUPA Fondotina Antitraccia labai geras žieminis kreminės pudros variantas. Tekstūra kreminė, maskavimo savybės geros, pudrą galima sluoksniuoti ant veido, tuo pačiu pasiekti labai gero maskavimo efekto. Vienas pudros sluoksnis sulygina veido spalvą, užmaskuoja raudonį ir neišryškina porų. Antras pudros sluoksnis užmaskuoja nelygumus, spuogus ir kitus trūkumus. Net sluoksniuojant, pudra ant veido atrodo labai natūraliai, nesuteikia kaukės efekto. Mano atspalvis Light Beige, tačiau mano veidui kiek tamsokas, aš norėčiau vieno tono šviesesnio. Pudros pagrindinis pliusas - riebi tekstūra, todėl galima užmiršti apie šerpetojimus. Dėl matiškumo - pudra suteikia lengvą švytėjimo efektą, jeigu Jums patinka visiškai matinis veidas, su šią PUPA pudra jo tikrai nebus. Pudra išsilaiko visą dieną, tačiau dienos gale man reikia pereiti per veidą su matiškumo suteikiančia biria pudra.
PUPA FA nekemša porų, turi PUPOS kosmetikai būdingą kvapą. Po kelių naudojimų pripranti, ir kvapas nesijaučia. Manau geriau saldus gėlių Pupos kosmetikos kvapas, nei YSL PVA klijų kvapas. (aš vakar specialiai pauosčiau kaip kvepia kitos mano turimos kreminės pudros ir nustebau).
Man labai patiko naudoti PUPA FA pudrą žiemos metu, tačiau manau vasarai, ji bus kiek per sunki, arba gali tikti labai sausam veidui.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig