2015 m. kovo 19 d., ketvirtadienis

ANNY Just Married – Beautiful Brides in Vegas Collection Spring 2015


Vakar pamačiau naujos ANNY nagų lakų kolekcijos nuotraukas, negaliu nepasidalinti. Man labai patinka ANNY nagų lakai, o šita kolekcija skirta vestuvėms in Vegas. Viskas apie vestuves man labai įdomu, nes aš bandau sugalvot, kaip turėtų atrodyti mano vestuvinis nagų lakas ir manikiūras.






ANNY Just Married – Beautiful Brides in Vegas Collection Spring 2015:
244.30 Like a Virgin 
246 Endless Love



256 Damned Lucky 
304.70 Princess for a Day 


405.70 Something Blue 
456 Blush Champagne viršutinis sluoksnis su blizgučiais


Mano nuomonė:

Man labiausiai patiko mėlynos ir rožinės spalvos nagų lakai iš naujos kolekcijos, o ypatingai gražus viršutinis sluoksnis su blizgučiais. Laukiu kolekcijos parduotuvėje.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig