2015 m. kovo 8 d., sekmadienis

Mary Kay tyrimas apie celiulitą


Artėja vasara ir bikini sezonas, todėl celiulito problema aštrėja. Šiandien noriu jūsų skaitymui pasiūlyti Mary Kay atliktą tyrimą, ką vyrai ir moterys galvoja apie celiulitą. O po kelių savaičių, aš papasakosiu apie Mary Kay siūlomą produktą nuo celiulito.


Moterų galvos skausmas – celiulitas – nelieka nepastebėtas ir vyrų. Kas antras vyras mano, kad celiulitas ir grožis – sunkiai suderinami dalykai. Tai atskleidė kosmetikos kompanijos „Mary Kay“ užsakymu „Spinter tyrimų“ atlikta apklausa „Kokią įtaką celiulitas daro moterų gyvenimui ir ką apie jį mano vyrai?“


Celiulitas –vienas pagrindinių grožio rūpesčių daugelio moterų visame pasaulyje. Šis odos pakitimas, pasireiškiantis poodinio sluoksnio riebalų sankaupomis, gali pakirsti moterų pasitikėjimą savo išvaizda, kai kuriais atvejais – net priversti gėdytis savo kūno. Vienos moterys susitaiko su apelsino žievelę primenančiais odos pakitimais ir nesuka dėl to galvos, kitos griebiasi pačių įvairiausių priemonių kovai su šia nepageidaujama problema.


Celiulitas kamuoja 8 iš 10 moterų
„Mary Kay“ tyrimas parodė, kad 17,1 proc. moterų nesuka dėl celiulito galvos, nes... jo tiesiog neturi. Likusios 8 iš 10 moterų, žiūrėdamos į veidrodį, mato mažesnius ar didesnius odos pakitimus.
Kaip parodė moterų apklausa, ne kiekviena celiulito turinti moteris tam skiria ypatingą dėmesį. Kiek mažiau kaip pusė (44 proc.) apklaustųjų nurodė dėl celiulito nesukančios galvos. Tačiau dar beveik tiek pat moterų (46,9 proc.) dėl celiulito patiria vienokį ar kitokį diskomfortą: 22,8 proc. moterų nejaukiai jaučiasi vasarą su maudymosi kostiumėliu, 15,4 proc. celiulitas paskatina sveikai maitintis ir sportuoti, 4,8 proc. gėdijasi savo kūno, o dar 3,9 proc. gėdijasi nusirengti matant antrajai pusei.
„Net ir turėdamos celiulito, toli gražu ne visos moterys imasi priemonių atsikratyti šios problemos. Mūsų tyrimas parodė, kad net 55,3 proc. moterų pripažino nekovojančios su celiulitu. Dalis jų galbūt mano, kad ši kova – beprasmė, daliai galbūt pritrūksta valios ir pasiryžimo imtis pokyčių. Dalis, žinoma, gali būti visiškai patenkintos tokiu kūnu, koks jis yra“, - vardija „Mary Kay“ grožio ekspertė Jelena Liaudinienė.
O populiariausias kovos su celiulitu būdas – sureguliuota mityba (19,7 proc. apklaustųjų). Taip pat viena populiariausių priemonių – specialūs anticeliulitiniai kremai. Juos nurodė naudojančios 16,6 proc. moterų. 14,6 proc. su celiulitu kovoja reguliariu sportu, 11,3 proc. pasitelkia liaudiškas priemones, o 8,8 proc. celiulito stengiasi atsikratyti masažais.


Vyrai mano, kad celiulitas darko moters grožį

„Mary Kay“ apklausa parodė, kad celiulitą itin kritiškai vertina ne tik moterys, bet ir jų antrosios pusės. Beveik kas antras vyras (45,7 proc. apklaustų vyrų) mano, kad celiulitas darko moters grožį. Kad moteris graži, nepaisant turimo celiulito, nurodė tik 17,2 proc. stipriosios lyties atstovų. Beveik ketvirtadalis (23,9 proc.) dar neapsisprendė, ar celiulitas turi įtakos moters grožiui. Kas dešimta moteris gali nesijaudinti – jos antroji pusė greičiausiai net nežino, kas tas celiulitas (10,4 proc. apklaustųjų).
Moterys kiek savikritiškesnės: kad celiulitas darko jų grožį mano 58,9 proc. respondenčių. 23,3 proc. moterų nurodė, kad grožis ir celiulitas neturi nieko bendro.
Reprezentatyvų gyventojų tyrimą „Mary Kay“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atliko šių metų sausio mėn. Buvo apklausti 1005 respondentai.
„Artėjant pavasariui, kiekviena moteris iš naujo įvertina savo išvaizdą. Kaip parodė tyrimas, nemaža dalis moterų nėra patenkintos tuo, ką mato veidrodyje. Apelsino žievelę primenanti oda neprideda pasitikėjimo savimi, ypač kai taip norisi pasipuošti suknelėmis, sijonukais, šortukais, o vasarą nebijoti likti tik su maudymosi kostiumėliu. Pasitikėjimo, be abejo, neprideda ir vyrų požiūris. Tyrimas atskleidė, kad vyrai ne tik pastebi celiulitą, bet jį vertina ir kaip moters grožio priešą. Moterys turėtų žinoti, kad celiulitas nėra neįveikiama problema. Tereikia valios ir pasiryžimo. O geriausia paskata nenuleisti rankų ir siekti tokio kūno, kuris leistų pasitikėti savimi, geri pavyzdžiai,“ – teigia „Mary Kay“ ekspertė Jelena.

Nauja „Mary Kay“ priemonė kovai su celiulitu


Kosmetikos kompanija „Mary Kay“, siekdama padėti moterims kovoti su celiulitu , sukūrė naujos formulės kremą-želę nuo celiulito „TimeWise Body™ Smooth-Action™“. Tam, kad sukurtų efektyvią priemonę kovai su moteris visame pasaulyje kamuojančia odos problema, „Mary Kay“ skyrė kelerius  metus tyrimams.

Aš gavau priemonę testavimui, kai pamatysiu rezultatus, būtinai parašysiu atsiliepimą. 





SHARE:

1 komentaras

  1. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig