Artėja vasara ir bikini sezonas, todėl celiulito problema aštrėja. Šiandien noriu jūsų skaitymui pasiūlyti Mary Kay atliktą tyrimą, ką vyrai ir moterys galvoja apie celiulitą. O po kelių savaičių, aš papasakosiu apie Mary Kay siūlomą produktą nuo celiulito.
Moterų galvos skausmas – celiulitas – nelieka
nepastebėtas ir vyrų. Kas antras vyras mano, kad celiulitas ir grožis – sunkiai
suderinami dalykai. Tai atskleidė kosmetikos kompanijos „Mary Kay“ užsakymu
„Spinter tyrimų“ atlikta apklausa „Kokią įtaką celiulitas daro moterų gyvenimui
ir ką apie jį mano vyrai?“
Celiulitas –vienas
pagrindinių grožio rūpesčių daugelio moterų visame pasaulyje. Šis odos
pakitimas, pasireiškiantis poodinio sluoksnio riebalų sankaupomis, gali
pakirsti moterų pasitikėjimą savo išvaizda, kai kuriais atvejais – net priversti
gėdytis savo kūno. Vienos moterys susitaiko su apelsino žievelę primenančiais
odos pakitimais ir nesuka dėl to galvos, kitos griebiasi pačių įvairiausių
priemonių kovai su šia nepageidaujama problema.
Celiulitas kamuoja 8 iš 10
moterų
„Mary Kay“ tyrimas
parodė, kad 17,1 proc. moterų nesuka dėl celiulito galvos, nes... jo tiesiog
neturi. Likusios 8 iš 10 moterų, žiūrėdamos į veidrodį, mato mažesnius ar
didesnius odos pakitimus.
Kaip parodė moterų
apklausa, ne kiekviena celiulito turinti moteris tam skiria ypatingą dėmesį.
Kiek mažiau kaip pusė (44 proc.) apklaustųjų nurodė dėl celiulito nesukančios
galvos. Tačiau dar beveik tiek pat moterų (46,9 proc.) dėl celiulito patiria
vienokį ar kitokį diskomfortą: 22,8 proc. moterų nejaukiai jaučiasi vasarą su
maudymosi kostiumėliu, 15,4 proc. celiulitas paskatina sveikai maitintis ir
sportuoti, 4,8 proc. gėdijasi savo kūno, o dar 3,9 proc. gėdijasi nusirengti
matant antrajai pusei.
„Net ir turėdamos
celiulito, toli gražu ne visos moterys imasi priemonių atsikratyti šios
problemos. Mūsų tyrimas parodė, kad net 55,3 proc. moterų pripažino
nekovojančios su celiulitu. Dalis jų galbūt mano, kad ši kova – beprasmė,
daliai galbūt pritrūksta valios ir pasiryžimo imtis pokyčių. Dalis, žinoma,
gali būti visiškai patenkintos tokiu kūnu, koks jis yra“, - vardija „Mary Kay“
grožio ekspertė Jelena Liaudinienė.
O populiariausias
kovos su celiulitu būdas – sureguliuota mityba (19,7 proc. apklaustųjų). Taip
pat viena populiariausių priemonių – specialūs anticeliulitiniai kremai. Juos
nurodė naudojančios 16,6 proc. moterų. 14,6 proc. su celiulitu kovoja
reguliariu sportu, 11,3 proc. pasitelkia liaudiškas priemones, o 8,8 proc.
celiulito stengiasi atsikratyti masažais.
Vyrai mano, kad celiulitas darko moters grožį
„Mary Kay“ apklausa
parodė, kad celiulitą itin kritiškai vertina ne tik moterys, bet ir jų
antrosios pusės. Beveik kas antras vyras (45,7 proc. apklaustų vyrų) mano, kad celiulitas
darko moters grožį. Kad moteris graži, nepaisant turimo celiulito, nurodė tik
17,2 proc. stipriosios lyties atstovų. Beveik ketvirtadalis (23,9 proc.) dar
neapsisprendė, ar celiulitas turi įtakos moters grožiui. Kas dešimta moteris
gali nesijaudinti – jos antroji pusė greičiausiai net nežino, kas tas
celiulitas (10,4 proc. apklaustųjų).
Moterys kiek
savikritiškesnės: kad celiulitas darko jų grožį mano 58,9 proc. respondenčių. 23,3
proc. moterų nurodė, kad grožis ir celiulitas neturi nieko bendro.
Reprezentatyvų
gyventojų tyrimą „Mary Kay“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atliko šių metų sausio
mėn. Buvo apklausti 1005 respondentai.
„Artėjant
pavasariui, kiekviena moteris iš naujo įvertina savo išvaizdą. Kaip parodė
tyrimas, nemaža dalis moterų nėra patenkintos tuo, ką mato veidrodyje. Apelsino
žievelę primenanti oda neprideda pasitikėjimo savimi, ypač kai taip norisi
pasipuošti suknelėmis, sijonukais, šortukais, o vasarą nebijoti likti tik su
maudymosi kostiumėliu. Pasitikėjimo, be abejo, neprideda ir vyrų požiūris.
Tyrimas atskleidė, kad vyrai ne tik pastebi celiulitą, bet jį vertina ir kaip
moters grožio priešą. Moterys turėtų žinoti, kad celiulitas nėra neįveikiama
problema. Tereikia valios ir pasiryžimo. O geriausia paskata nenuleisti rankų
ir siekti tokio kūno, kuris leistų pasitikėti savimi, geri pavyzdžiai,“ –
teigia „Mary Kay“ ekspertė Jelena.
Nauja „Mary Kay“ priemonė kovai su celiulitu
Kosmetikos kompanija
„Mary Kay“, siekdama padėti moterims kovoti su celiulitu , sukūrė naujos
formulės kremą-želę nuo celiulito „TimeWise Body™ Smooth-Action™“. Tam, kad
sukurtų efektyvią priemonę kovai su moteris visame pasaulyje kamuojančia odos
problema, „Mary Kay“ skyrė kelerius
metus tyrimams.
Aš gavau priemonę testavimui, kai pamatysiu rezultatus, būtinai parašysiu atsiliepimą.
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
AtsakytiPanaikintiGaila, kad celiulitas prisideda prie tiek daug moterų nepasitikėjimo savimi. Aš manau, kad labai svarbu nekreipti dėmesio į aplinkinių nuomonę ir išmokti pamilti savo kūną. Taip pat noriu pasidalinti savo patirtimi, man teko bandyti straipsnyje minėtą kremą-želę, rezultatai nudžiugino, bet manau didelę įtaką pokyčiams turėjo limfodrenažiniai masažai, galite pasiskaityti daugiau informacijos internete, išmėginti, galbūt padės ir jums su šia problema.
AtsakytiPanaikinti