2015 m. balandžio 3 d., penktadienis

Oriflame The One Long Wear nagų lakas Breeze Blue


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien siūlau lakuoti nagus ilgajam savaitgaliui. Oras už lango labai bjaurus, šalta ir lyja, todėl mano pasirinkimas Oriflame The One nagų lakas: spalva BRZ Blue. Šita spalva idealiai tinka ir prie džinsų, ir prie vasarinės lengvos suknelės ir prie pilko arba balto dalykinio kostiumo, klausimas tik vienas, ar jus leidžiate sau lakuoti nagus mėlynai? Manau, nors savaitgaliais galima tai padaryti.

Gamintojo aprašymas:


Ilgai išliekantis puikiai dengiantis naujausių atspalvių nagų lakas. Su „Expert“ geline technologija, kad lygiai padengtumėte. Neskilinėjanti ir neblunkanti spalva. Plačiu „High Definition“ šepetėliu tiksliai užtepsite laką. 




Sudėtis:

butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/ trimellitic anhydride copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, n-butyl alcohol, styrene/acrylates copolymer, benzophenone-1, diacetone alcohol, silica, quartz, ci 77891, ci 77007, ci 19140, ci 77742, ci 15850, ci 77492, ci 42090, ci 77266 (nano)

Talpa: 8 ml.

Kaina: 3,49 EUR (5 Oriflame katalogo kaina su nuolaida)

Kur pirkti: www.oriflame.lt

Naujų ryškių atspalvių pasirinkimas:


spalvos labai ryškios ir "skanios", turiu visas išskyrus oranžinį atspalvį, palaipsniui parodysiu ant nagų. 


Įpakavimas:





Teptukas:



Rezultatas:




O taip lakas atrodo po 3 dienų:








Mano nuomonė:

Labai graži spalva, kuri iš karto patraukė mano akis. Aš dažniausiai nagų laką derinu prie drabužių, puikiai tinka prie džinsų. Galiu pasakyti, mano lakų kolekcijoje ne taip ir daug mėlynų atspalvių, panaši Chanel Blue Boy, tačiau Oriflame spalva švaresnė ir ryškesnė, plius Chanel lakų kaina ir kokybė nedžiugina. Šitas lakas ant mano nagų jau 3 diena, atrodo lyg būtų nulakuotas vakar, gražiai blizga ir nenusilupa.

Lako konsistencija pakankamai tiršta, teptukas platus, leidžia gražiai nulakuoti nagus prie pat odelės. Rekomenduoju išbandyti, labai geros kokybės nagų lakai.

PR Sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig