2015 m. gegužės 21 d., ketvirtadienis

Oriflame The One Liquid Metal EYE Shadow - „The ONE Metal“ skysti akių šešėliai


Vasara skystų šešėlių ir atsparių vandeniui kosmetikos priemonių metas. Nors niekada nenaudoju, vasara aš ištraukiu vandeniui atsparų tušą, manau niekas nenori būti prie jūros arba ežero su "pandos" akių efektu. Labai apsidžiaugiau, pamačius ryškių atspalvių Oriflame šešėlius, kurios galima naudoti tiesiog ant voko, galima su jais pravesti lygią ir gražią liniją, arba tiesiog ištušuoti ant viso voko maišant atspalvius. Aš gavau testavimui visas spalvas, šiandien aš jas mums parodysiu ir aprausiu tokių šešėlių privalumus ir būtinumą.







Gamintojo aprašymas:


Oriflame The One Liquid Metal EYE Shadow - „The ONE Metal“ skysti akių šešėliai

Ryškus metalinis efektas, išdrysk spindėti.
Kreminė šešėlių formulė švelni lyg aksomas ir atrodo kaip metalas.

Talpa: 5 ml.

Kaina:3,99 EUR (07-2015 Oriflame katalogo kainos su nuolaida)

Kur pirkti: www.oriflame.lt

Spalvų pasirinkimas:



Įpakavimas:





Spalvos:







Rezultatas:

Aš padariau nuotraukas tik kelių makiažo variantų, savaitgalį mes darysime makiažą naudojat būtent šios šešėlius (pasirinksime violetinį atspalvį).

Pradedame nuo tamsaus ištušuoto atspalvio Gunmetal ( nuotraukos padarytos prieš gerą mėnesį, matome kokį ilgą tobulinimo kelią praėjo mano antakiai ;-))



ir spalvos Glue (viršutinis vokas) ir Turquoise (apatinis vokas)








Mano nuomonė:

Tai geriausi skysti akių šešėliai, kuriuos kada nors bandžiau. Viena reikšmiškai vasaros "Must have", spalvos labai ryškios, tepasi maloniai - ryškumą galima reguliuoti - jeigu užtepti storesniu sluoksniu - bus ryškiau, jeigu plonesniu ir ištušuoti bus vos matomas metalinis efektas. Labai didelis pliusas - spalvas galima maišyti, naudojant šviesų atspalvį galima pašviesinti akių kampučius. Man labai patinka rezultatas, šešėliai atsparūs vandeniui, laikosi visą dieną, nesubėga į raukšleles, tačiau nedirgina akių. Aš jau pasakojau apie Gosh spalvos akių pravedimus, nors ir spalvos gražios - naudoti negaliu, dirgina akis. Su Oriflame šešėliais tokios problemos nėra, o svarbiausias šio produkto privalumas - maža kaina, vos keturi EUR. Rekomenduoju nusipirkti iš išbandyti. 

PR Sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig