2015 m. gegužės 7 d., ketvirtadienis

Planeta Organica Afrika drėkinanti dušo želė su mango aliejumi


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, išvažiuoju į labai įdomią prezentaciją, tačiau vakar vakare paruošiau jums rytiniam skaitymui kelis naujus įrašus. Vienas iš jų apie Planeta Organica dušo želę su mango aliejumi. Kvapas nuostabus, tai sultingas mangas jūsų vonioje.





Gamintojo aprašymas:





Planeta Organica Afrika drėkinanti dušo želė pagaminta natūralaus mango aliejaus pagrindu. Praturtinta vitaminais, aktyviai drėkina odą, teikia švelnumo, minkštumo ir elastingumo.
Talpa - 250 ml.
Kaina: 2,89 EUR
Kur pirkti: www.elevita.lt
Gamintojas - Planeta Organica.
Ingredients: Agua, Mangifera Indica Seed Butter, Sodium Сосо-Sulfate, Glicerin, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Olea Europea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hibiscus Trionum Extract, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Guar Hydroxypropyltrimonium Cloride, Potassium hydroxide, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Chloride,  Parfum.  
Įpakavimas:






Konsistencija:

Mano nuomonė:

Aš jau seniai pastebėjau naują Planeta Organica kūno ir plaukų priežiūros liniją, mano visi draugai jau išbandė, o aš išbandžiau visai neseniai. Mano pasirinkimas - dušo želė su mango aliejumi. Dušo želė kvapas puikiai atspindi pavadinimą, tai tikras sultingo mango kvapas, labai natūraliai kvepia. Konsistencija labai skysta, naudojasi tikrai nelabai taupiai, tačiau kaina nėra labai didelė, todėl tai nėra minusas. Dušo želės sudėtyje mango aliejus, todėl produktas tikrai nesausina odos. Jau seniai noriu rasti mūsų parduotuvėje kūno kremą su mango aliejumi, tačiau kremą išperka žaibišku greičiu.
Nuostabus produktas, rekomenduoju išbandyti. 

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig