2015 m. gegužės 26 d., antradienis

Victoria's Secret dušo želė Love Spell


Šiandien mano antrasis pasakojimas apie Victoria's Secret dušo želę, kurią gavau lauktuvių nuo savo draugės. Labai gaila, kad Lietuvoje nėra Victoria's Secret parduotuvės, aš nešneku apie visas internetinės parduotuvės, ten pirkti gerai, jeigu žinai ko nori. Normali parduotuvė reikalinga tam, kad suformuoti norus, kaip galima norėti tai, kai nežinai nei kvapo, nei pasiūlos įvairovės. Aš prašiau draugės rinktis pagal savo skonį, gavau nuostabų dužo želė - kvapas man patinka net labai, šiandien apie ją pašnekėsime plačiau.






Gamintojo aprašymas:



Koketiškas  gėlių aromatas. Užburkite Love Spell kerais – vibruojančiu sodraus kvapo vyšnių žiedų ir sultingų persikų deriniu, kuriam neįmanoma atsispirti.  Mėgaukitės kvapnia prausimosi procedūra. Putojančios dužo želė sudėtyje yra kondicionuojančio alijošiaus ir antioksidanto – vitamino  E.  Patirkite švelnią, gaivinančią švarą. Oda taps švelni, lygi ir glotni: maksimalus patrauklumo pojūtis.

Talpa: 250 ml.

Kaina 11 EUR

Sudėtis:




Kiti linijos produktai:



Įpakavimas:





Konsistencija:



Mano nuomonė:

Aš labai norėjau išbandyti Victoria Secret kūno priežiūros produktus, vienintelė, arčiausia parduotuvė - Lenkijoje, Varšuvoje, bet aš ten tai ir nepatekau. Draugė važiavo į Angliją, ir aš paprašiau nusipirkti man kelis produktus. Labiausiai man patiko Love Spell dušo želė kvapas, tai labai seksualus, tačiau nevaikiškais ir guminis Bubble Gum kvapas, tai vaisių kokteilis priminantis Bubble Gum kvapą (labai stipriai jaučiasi persikai, vos silpniau vyšnios). Dušo želė konsistencija pakankamai tiršta, gerai pūtuoja (nesausina odos, o tai svarbiausia), o kvapas išsilaiko ant kūno dar ilgai. Ar priemonės vertos savo pinigų? Manau kad taip, tai ne tik gražių mergaičių istorija, tai dar ir geros kokybės produktai. Aš su mielu noru išbandysiu dar ir kitus kvapaus, o greitai jau papasakosiu apie Sheer Love kūno losjoną.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig