2015 m. birželio 4 d., ketvirtadienis

MAC Le Disko Collection Summer 2015



Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu Jums papasakoti apie naują MAC vasaros kolekciją. Atrodo, kiek jų galėtų būti, tačiau visos kolekcijos skirtingos. Peržiūrėjus nuotraukas, norisi būtinai ką nors nusipirkti. deja, paskutiniu metu, aš labai retai važiuoju iki Panoramos arba Akropolio Douglas parduotuvės, vestuvės ir pasiruošimas suvalgo visą laiką. Būtinai apžiūrėsiu visas naujienas kai tik grįšiu po kelionės, o kol kas naudinga informacija:








Disko - tai blizgučiai, shimeris ir ryškūs atspalviai. 

MAC Dazzleshadow – New & Permanent – €25.00









MAC Dazzleglass – New & Permanent – €22.00




    MAC Superslick Liquid Eyeliner – Permanent – €20.00

     

    Flat Shader Brush #247 – €25.50





    Mano nuomonė:

    Labai patiko MAC naujų akių šešėlių spalvos, šampano ir pilkšvai - violetinė tobulos, būtinai apžiūrėsiu parduotuvėje, nes tokios spalvos labai gražiai atrodo ant akių, tinka ir dieniniam ir vakariam makiažui, tiesą, MAC šešėliai kainuoja nelabai brangiai, todėl galima drąsiai nusipirkti. Sidabrinis ir auksinis akių pavedimas tikrai ne mano skonio, o lūpų blizgesių turiu n-kiekį. Tiesą sakant, vakar mane labai sudomino Uoga Uoga lūpų blizgesys naujame įpakavime. Bet apie tai papasakosiu kiek vėliau.










    SHARE:

    Komentarų nėra

    Rašyti komentarą

    Blogger Template Created by pipdig