2015 m. birželio 27 d., šeštadienis

YSL Rebel Metal Fall 2015 Collection


Pagaliau sulaukėme oficialių YSL rudens kolekcijos nuotraukų, tokio grožio aš jau seniai nemačiau YSl kolekcijose. Man labiausiai patiko nagų dizaino lipdukai, būtinai nusipirksiu, nes tai tiesiog bomba, puikai tinka vakarėliams ir ypatingoms progoms, taip pat Promo nuotraukose aš pamačiau tobulai pravestą YSL akių liniją. Ar tai naujas couture kajal?


Couture Kajal - naujas akių pavedimas






Spalvos:
  • No.1 Noir Ardent – timeless and edgy staple
  • No.2 Bleu Cobalt – subtle navy
  • No.3 Bleu Petrole – petrol blue
  • No.4 Vert Anglais – opalescent sheen of black infused with deep green

Couture Palette Collector – New & Limited Edition – akių šešėlių paletė



Couture Brow - antakių žele


Spalvos:
  • No.2 Ash Blonde – great for blondes, it ensures a clear set that sublimes
  • No.1 Glazed Brown – glossy brown that brings out the vibrancy of brunettes

Poudre Compacte Radiance Perfection Universelle – nauja spindėsio suteikianti pudra, tinka bet kokiam veido atspalviui, suteikia matiškumo ir vos matomą 'glow' efektą.



Gloss Volupte – lūpų blizgesys



Spalvos:
  • N0.51 Rose Lurex – luminescent rose
  • No.52 Violet Sequins – soft grey
  • No.53 Rose Strass – metallic rose

Rouge Volupte Shine – lūpų dažai



Spalvos:
  • No.34 Rose in Sound – pink with an undertone of coral running through it
  • No.35 Fuchsia in Grunge – bright pink with a hint of violet grey
  • No.36 Rouge in Rock – blood-red with a slight touch of burgundy

Rebel Nail Jewel – New & Limited Edition - nagų dazing rinkinys




Mano nuomonė:

Ką apie tai galvoju aš? Man patiko. Ne, aš tikrai nepirksiu šešėlių ir lūpų dažų, nes tokios spalvos jau gerokai pabodo, raudonos spalvos lūpų dažai ir burgindiško vyno akių šešėliai jau seniai yra visų kosmetinėje, tikrai nustebinti sunku, tačiau couture kajal tikrai bus išbandytas, o nagų dizaino rinkinys bus mano, tokius lipdukus lengva naudoti, galima ir po kelis prie jau padaryto manikiūro, o vaizdas neapsakomai gražus. O kas patiko Jums?

PS. aš tai ilgai žiūrėjau į nagų rinkinį, kad nepastebėjau net sidabrinės spalvos naujų įpakavimų, antakių želės (o ką galima dabar nustebinti su antakių žele?) ir naujos pudros, kurią bųtinai reikės išbandyti.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig