2015 m. liepos 24 d., penktadienis

Eyes on mac collection. EYE SHADOW X 9: NAVY TIMES NINE





Apie MAC šešėlius aš svajojau labai seniai, pagaliau jie mano rankose. Nepatikėsite, bet apie MAC priemonių testavimo galimybę sužinojau dar Graikijoje, šokinėjau iš laimės, nes tai buvo labai sena mano svajonė. O Svajonės pildosi, svarbu labai daug dirbti ir siekti užbrėžtų tikslų. Šiandien noriu Jums papasakoti apie Eyes on MAC šešėlių paletę, pristatyti kolekciją ir parodyti mano turimos paletės atspalvius, o savaitgalį kaip visada, darysime makiažą.






Gamintojo aprašymas:


Dar niekada nebuvo taip lengva išskirtinai pabrėžti akis. Šios akių šešėlių linijos paletės – lyg spalvinga tarpusavyje derančių atspalvių banga, padėsianti sukurti nesuskaičiuojamą daugybę spalvų derinių. Nuo tamsiai mėlynos ir tamsiai raudonos iki gintaro geltonos ir violetinės – kiekvienoje paletėje rasite nuo matinės, švelnaus satino iki labai blizgios tekstūros šešėlių spalvų kombinacijų. Jos padės jums sukurti dieninį ir vakarinį makiažą. Priblokškite žavingu žvilgsniu!


Spalvų pasirinkimas:


Taip kolekcija atrodo realybėje (PC Akropolis, Vilnius)


Kur pirkti: Dougas, PC Akropolis ir PC panorama, Vilnius


Įpakavimas:








Spalvos:






Rezultatas:





Mano nuomonė:

Aš gavau gražiausią šios kolekcijos paletę testavimui. Negaliu pasakyti, kad kitos negražios, tiesiog šita labai universali ir atspalviai šalti, kitų palečių atspalviai šiltai rudi, o dar vieną violetinė. Tiesą sakant violetiniai atspalviai tobuli, aš prieš testuojant peržiūrėjau youtube mergaičių vaizdo įrašus, ten lyginamos visos paletės. Aš jau svarstau, ar nenusipirkti man violetinių arba bordo atspalvių.
Šnekant apie pačią paletę galiu pasakyti, kad įpakavimas labai minimalistinis, plastikinis, be teptukų ir veidrodžio. Noriu paminėti, kad MAC kosmetika skirta profesionaliam naudojimui, visi puikiai suprantame, kad tobulam makiažui padaryti reikia normalių teptukų, apšvietimo ir veidrodžio. Aš makiažus dažniausiai darau namuose, todėl didelės problemos tai nesukelia, be to kolekcijoje pristatyti keli akių makiažo teptukai, esant reikalui rekomenduoju atkreipti dėmesį. Šešėliai labai lengvai užsidaro su magnetu, todėl galima nepergyventi dėl nagų ir manikiūro.
Paletė nėra didelė, tačiau šešėlių spalvos parinktos tobulai. Čia tai ir šviesios spalvos su shimeriu, ir mėlyna "frost" tekstūros spalva,  ir matiniai šalti, ir vos šiltesni atspalviai. Šešėlių pigmentacija tobula, gal nelabai ryškūs šviesūs atspalviai su blizgučiais (norėtųsi labiau vieno matinio atspalvio), tačiau naudojant makiažo bazę net blizgučiai nebyra, o lieka savo vietoje. Man, savaime suprantama, labiausiai patiko šviesiai mėlynas atspalvis, matiniai pilkas ir šviesiai rudas, o spalva schamelionas pilkšvai - žalsvai-ruda- tiesiog tobula (paskutinė eilė, per vidurį). Savaitgalį mes darysime makiažą naudojant būtent šią paletę ir dar kitus MAC produktus.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad MAC kosmetika tikrai labai geros kokybės, svarbiausiai pasitikėti konsultantais, jie visada pasiruošę padėti. Drąsiai klauskite patarimo, nes jeigu rinkčiausi pati, pasirinkčiau visai kirus produktus (pudrą, maskuojamą priemonę), o konsultantai padėjo išsirinkti būtent man tinkančius atspalvius.




PR Sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig