2015 m. liepos 7 d., antradienis

KLORANE stiprinamasis šampūnas ir plaukų balzamas su chininu ir B vitaminų kompleksu


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu pasidalinti atsiliepimu apie Klorane stiprinantį plaukų šampūną ir balzamą. Ar dažnai perkate plaukų priežiūros priemones vaistinėje? Aš labai retai, paskutinį kartą pirkau savo mėgstamą sausą plaukų šampūną Klorane su avižų pieneliu, bet tai buvo labai seniai. Man vis atrodo, kad vaistinėje parduodamos plaukų priežiūros produktų linijos skirtos tam tikroms problemoms spręsti: slinkimas, pleiskanos ir pan. Įpročio pirkti kosmetiką vaistinėje pas mane kol kas nėra, tačiau manau tą reikalą reikia keisti, nes vaistinėje parduodamos kosmetikos priemonės man patinka: Dr. Hauschka, Nuxe, Bioderma. 





Gamintojo aprašymas:




Stiprinamasis šampūnas su chininu ir B vitaminų kompleksu nuo plaukų slinkimo.



Chininas, išgautas iš chininmedžio žievės, – alkaloidas su stimuliuojančiomis ir atkuriamosiomis medžiagomis, kurios stabdo plaukų slinkimą. Derinyje su su B grupės vitaminais (B5, B6, B8) stimuliuoja kraujotaką, skatina galvos odos mikrocirkuliaciją, būtiną plaukų augimui, suteikia energijos negyvybingiems plaukams. Šampūnas stiprina, skatina keratino gamybą, atgaivina. Be silikono. Patiktrintas dermatologų.

Sudėtis:



Talpa: 200 ml.

Kaina: 9,99 EUR

Kur pirkti: vaistinėje

Konsistencija:






Stiprinamasis kondicionierius su chininu ir B vitaminų kompleksu nuo plaukų slinkimo.


Chininas, išgautas iš chininmedžio žievės, – alkaloidas su stimuliuojančiosiomis ir atkuriamosiomis medžiagomis, kurios stabdo plaukų slinkimą. Derinyje su B grupės vitaminais (B5, B6, B8) stimuliuoja kraujotaką, skatina galvos odos mikrocirkuliaciją, būtiną plaukų augimui, suteikia energijos negyvybingiems plaukams. Kondicionierius stiprina, skatina keratino gamybą, atgaivina, glotnina, lengvina šukavimą. Be parabenų, natrio chlorido, sulfatų. Patiktrintas dermatologų.

Sudėtis:



Talpa: 150 ml.

Kaina: 10,99 EUR

Kur pirkti: vaistinėje

Konsistencija:




Mano nuomonė:

Aš gavau testavimui plaukų šampūną ir balzamą nuo plaukų slinkimo. Po priauginimo, mano plaukai tapo dar silpnesni (patikėkite, plaukų priauginimas dar niekam nebuvo naudingas, tai tiesiog vizualus efektas, po kurio lieka žymiai mažiau plaukų, nei buvo), todėl pagalvojau kodėl gi ne? Šampūnas man labai patiko, tirštos konsistencijos, kvapas - vyriškų kvepalų, pūtuoja nestipriai, reikia plauti galvą du kartus, tačiau po naudojimo plaukai švelnesni, tai jaučiama iš karto. 
Plaukų balzamas man nepatiko, kvapas toks pat kaip ir šampūno, tačiau kiek silpnesnis, konsistencija vandeninga. Suprantu, sudėtyje mažiau silikonų, tai jaučiasi iš karto. Tepi balzamą, o rezultato nėra, balzamas susigeria į plaukus, o jie švelnesni netampa. Laikiau priemonę ant plaukų taip, kaip ir buvo parašyta, tačiau rezultato nebuvo. Po balzamo mano sausus plaukus buvo sunku net iššukuoti. Gali būti, kad priemonės puikiai tinka nuo plaukų slinkimo, tačiau sausiems plaukams netinka (ypač balzamas). Aš naudoju šampūną su mano turimoms plaukų kaukėm ir balzamais, efektas man patinka.



PR Sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig