2015 m. rugpjūčio 2 d., sekmadienis

Korres Premium L ‘eau de Parfum Perfume for Women


Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, šiandien noriu pradėti pasakojimą nuo atsiliepimo apie Korres kvepalus. Kažkada perskaičiau viename bloge patarimą, jeigu mėgstate keliauti, rekomenduoja su savimi neimti kvepalų, rekomenduojame kvepalus pirkti būtent toje šalyje, ir nesvarbu kokie tai bus kvepalai, ar ten gaminami, ar tiesiog tie, kurie patiko parduotuvėje, jie jums primins apie kelionę. Aš pasinaudojau šia rekomendacija jau seniai, mano lentynoje yra kvepalų, kurias pasipurškius prisiminimai apie kelione būna žymiai stipresni ir labai malonūs. Šiandien noriu Jums papasakoti apie Korres L'eau de Parfume kvepalus.



Gamintojo aprašymas:


Korres Priemium L'eau de Parfum moteriški kvepalai

Pagrindinės natos:
Frezijos, Vanilė, Pačiūliai, Bergamotės

Kvepalų aromatas labai natūralus, subtilus, turi 'romantiškų' Gėlių natas. Graikijoje sakoma, kad vanilės kvapas stiprina jausmus ir pasitikėjimo jausmą, pašalina nepasitenkiną, sumažina stresą. Statistikai įrodyta, kad apie 50% visų moteriškų kvepalų turi tokį slaptą ingridientą kaip bergamočių  ekstraktas, kuris suteikia jausmingumo ir šilumos kvepalams.

Įpakavimas:











Talpa: 50 ml.

Kaina: 36 EUR


Mano nuomonė:

Tiesą sakant, aš nežinojau, kad Korres turi tokią kvepalų liniją, nes net pagrindiniame internetiniame puslapyje apie šiuos kvepalus net nėra nei žodžio. Aš jau pamačiau vaistinėje, papurškiau ant rankos ir supratau, wow, tai bus mano Graikijos kvapas. 
Man labai patinka stiprūs medienos, tabako, vanilės kvapai. Korres kvepalų kvapasvienas iš jų, jis nėra saldus, jis stiprus, kvapas keičiasi priklausomai nuo kūno temperatūros (šitam kvapui reikia šilumos, tik tada pradeda skambėti visos kvepalų natos).  Manau kvapas tinka tiek vyrams, tiek moretims, nes ant kiekvienos rankos ir kiekvienos kūno kvapas būna skirtingas. Ant vyro labiau jaučiasi tabakas ir medienos vanilė, o ant manęs pačiūliai, bergamontės ir vanilė. 








Aš įsimylėjau šį stiprų, senos bibliotekos kvapą, ten senos brangios knygos, židinys, gintarinės spalvos visky ir cigaros. Būtent taip ir kvepia Korres kvepalai. Kvapas laikosi labai ilgai, ant mano kūno apie 3-4 valandas, po to jaučiu tik lengvą šleifą. 
Niekada negalėjau pagalvoti, kad Korres gamina tokius kvepalus, jeigu nežinočiau kad tai Korres, galėčiau pagalvoti kad tai Serge Lutens'o kūrinys.

Rekomenduoju atkreipti dėmesį, patiks visoms kas mėgsta medienos vanilę ir tabaką.










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig