2015 m. rugpjūčio 10 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai



Geras dienos, mano brangieji. Dėl netikėtų atostogų per savaitgalį, mums liko labai daug neaptartų temų, todėl būtent tams skirsime daugiau laiko šią savaitę. Taip papasakosiu apie Zepter veido būklės testavimą ir rezultatus, lakuosime kartu nagus ir išbandysime naujus lęšius ir MAC kosmetikos naujienas. Dabar peržiūrėjau nuotraukas, ir supratau, artėja ruduo. Dauguma spalvų tapo tamsiais, nude, bordo, kvapai sunkesni tinkantis rudeniui. Bet pras tikrai džiugina, noriu kaip įmanoma daugiau ir geriau praleisti laiko saulėje (suprantu, tai nėra gerai, bet man saulė kelia nuotaiką ir suteikia įkvėpimo).


Šią savaitę bloge pasakosiu apie:

Labai ryškios violetinės spalvos MAC akių šešėlius, užtepus ant rankos pamačiau vien blizgučius, bet man pavyko su jais susidraugauti.


Pristatysiu Artdeco naują kolekciją:


Kaip ir kiekvieną savaitę jūsų mėgstama rubrika Beauty Talk:



Jau seniai naudoju Korres veido pudrą, adu apie ją papasakoti plačiau:




Make Up Factory kosmetika man labai patinka nenustoju kartoti, bronzinės pudros tobulos. Šį kartą pasakosiu apie lūpų dažus:


Vasarą tai nuostabi proga išbandyti spalvotus blakstienų tušus. Šį kartą testuojame Artdeco All In One Mascara žalios spalvos blakstienų tušą:


Vakariniam makiažui aš dažniausiai rinkosi tamsios spalvos lūpų dažus, o prie jų priderinu nagų laką. Mano pasirinkimas ANNY Miss Burgundy




Suintensyvinsime įdegį su St. Moriz savaimio įdegio priemonėmis


Praeitą savaitę apsilankiau Zepter ofise Vilniuje, susižinojau labai daug netikėtos informacijos apie savo odą. Pasirodo, mano veido oda sausi. O aš galvojau kad riebi.



Šios savaitės atradimas - Saflora kūno sviestas su medumi ir citrina.




Testavimui:


Visai netikėtai gavau testavimui dar daugiau MAC produktų. Šokinėjau namuose iš laimės, dvigubai smagiau gauti tai kas patinka ir tinka, o kai dar nesitikėjau to, džiaugsmo buvo pilnos kelnės. Jau išbandžiau blakstienų tušą, lūpų blizgį (visiškai nelipnus, be galo graži ir vasariška spalva) ir makiažą fiksuojantį priemonę. Atsiliepimai bus kitą savaitę, nes produktus reikia panaudoti kiek ilgiau.


nuotraukoje Dolly Black


Dar vienas džiaugsmas, nauji spalvoti lęšiai. Man labai patiko pilkos spalvos lęšiai, jie buvo tobuli. Šį kartą bandysime Eye Smile  juodos (Dolly Black) ir žalios (Cool green) spalvos lęšius iš www.gerilesiai.lt


nuotraukoje Cool Green spalva


Rasa plaukų priežiūros priemonės. Labai seniai norėjau išbandyti, ačiū labai už suteiktą galimybę


Labai daug Avon kompanijos naujienų. Jau žinau kokios naujienos mūsų laukia rudenį, džiaugiuosi galimybe išbandyti jas vieną iš pirmųjų. Labiausiai man patinka Avon požiūris į bloggerius, visos priemonės labai gražiai supakuotos, keliauja tiesiai į namus su kurjeriu, visada įdėti nauji katalogai (katalogai mano silpnybė, prisiminu nuo vaikystės mėgdavau jas skaityti, apžiūrinėti paveiksliukus, uostyti kvapus).









Mano pirkiniai:


Tiesą sakant, šitas Syoss priemones dovanu gavo mano mama, bet viskas kas tinka sausiems plaukams keliauja pas mane, o kas tinka riebiems plaukams, pas mamą. Labai norėjau išbandyti ir įvertinti, kodėl šitos priemonės surenka tiek daug neigiamų komentarų ir įvertinimų.


Apsilankiau Elevita parduotuvėje, nusipirkau labai daug kūno priežiūros priemonių: mano mėgstamiausius PO kūno šveitiklį, kūno sviestą ir dar vonios putas (nuotraukoje nėra), taip pat plaukų šampūną ir balzamą. Viskas jau išbandyta, priemonės tobulos.




www.vinted.lt nusipirkau MAC pieštukus. Jie ne nauji, tačiau labai gražių ir ryškių atspalvių, o kaina juokinga. Už 13 pieštukų sumokėjau vos 20 EUR, parduotuvėje vienas kainuoja panašiai. Laukiu savo siuntos. Jau rytoj turėtų būti pas mane.

Tokia buvo mano grožio savaitė,

Ačiū, kad skaitote,
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig