2015 m. rugsėjo 7 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai


Labas rytas, mano brangieji, šiandien  pirmadienis, o tai reiškia planavimo ir anonsavimo diena. Šį kartą pirkinių ir produktų testavimui buvo mažai, tačiau pagaliau mano rankose Anastasia Beverly Hills antakių priemonės, o pati pirkau H&M kosmetikos priemonė,s vienos patiko, kitos nelabai, tačiau išbandyti norisi.





Šią savaitę bloge pasakosiu apie:

Make Up Store vienos spalvos akių šešėlį, kuris gali būti naudojamas kaip šešėlis, ir kaip špinesio suteiktį priemonę.



 o aš taip pat eisiu į klubo narių vakarą, kur bus prsiatytas šio mėnesio makiažo variantas


Jau skubu pasidalinti atsiliepimu apie Fenjal kūno priežiūros liniją, aliejai man labai patinka


Ne savaitės be rožių, šią savaitę rožių bus ypatingai daug. Pradėsime nuo bulgariškų rožių ir rankų kremo


Aš "Vilniaus Dienos" šventėje fotografovau tik papuošalus, aksesuarus ir drabužius, manau jau šiandien pasidalinsiu nuotraukomis.


Mėgstamiausia rubrika Beauty talk



Botanicals naktinis veido blazamas  su rožėmis ir pelargonijomis, nuostabus kvapas ir poveikis sausai odai


Papasakosiu ką aš veikiu vakarais, kaip raminu nervus ir lavinu kūrybiškumą.


Daugiausiai gerų atsiliepimų skaitau apie H&M lūlų dažus, pasidalinsiu atsiliepimu apie savo pasirinktą lūpdažį  Nude spalvos


Gavau testavimui Avon naują veido valymo produktų liniją, patiko tik prausiklis, apie jį ir papasakosiu.


Rankų kremas su kavos aromatu, kas galėtų būti geriau? Aš galvoju, kad kava man labiau patinka nei rožės, nuostabus VIVI rankų Espresso rankų kremas vertas aplodismentų


Ambroozija linijos "Saulė" su vitaminais brandžiai odai, konsistencija - aliejinė, tačiau veido neriebina, tik stangrina ir puoselėja.



Dar vienas iš labai patikusių makiažo pagrindų - atnaujintas L'oreal True Match, labai gražiai atrodo ant veido, tačiau yra ir minusų


Nauji pirkiniai:


Dar vieną kartą buvau parduotuvėje, pirkau korektorius veido kontūravumui, šviesios spalvos akių šešėlį ir akių makiažo pagrindą.



Testavimui:

Pagaliau mano svajonė Anastasia Beverly Hills antakių priemonės mano rankose, dabar taupau pinigus veido kontūravimo paletėms nusipirkti.



Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig