2015 m. spalio 12 d., pirmadienis

essence "All that greys" Limited Edition


Šiandien vyras išvažiavo darbo reikalais labai anksti, o aš atsisėdau prie blogo rašymo, labai noriu pabaigti praeitos savaitės įrašus, tačiau lauke tamsu ir fotografuoti kol kas nėra galimybių, bet aš radau apie ką jums papasakoti, savaime suprantama pirmadieniais dažniausiai atkeliauja essence ir Catrice naujienos. Jeigu manęs paklaustų, kokia mano mėgstamiausia spalva, atsakymas būtų - pilka, man labai estetiškai atrodo visi pilkos spalvos atspalviai, o sujungiant šią spalvą su bordo, gaunasi top derinukas. šiandien noriu papasakoti apie naują essence  pilkų atspalvių kolekciją.








essence all that greys – eyeshadow palette , kaina 4,99 EUR  (akių šešėliai)




essence all that greys – smokey eye pencil, kaina 2,99 EUR (dūminio makiažo pieštukai)


essence all that greys – corner lashes, kaina 2,49 EUR (dirbtinės blakstienos)







essence all that greys – lipgloss,  (lūpų blizgesiai)
kaina 1,99 EUR








essence all that greys – porcelain loose face & body powder,  (veido pudra)
kaina 3,29 EUR






essence all that greys – nail polish (nagų lakai)

Spalvos:

01 back to black, 
02 step into the grey zone,
03 greyt times, 
04 girl with a pearl,
05 roaring red. 
Kaina  1,99 €*.




Mano nuomonė:

Labiausiai patiko nagų lakų atspalviai, aš turiu silpnybę pilkos spalvos nagų lakas, o šitoje essence kolekcijoje jie dar skirtingų tekstūrų: matiniai ir blizgūs, labai įdomiai atrodo dūminio makiažo pieštukas, turiu panašų variantą iš L'oreal, tobulas, tikrai tobulas, su vienos spalvos (juodos) pieštuku galima padaryti idealų makiažo variantą. Šešėlių paletė atrodo gražiai, tačiau tokiems griežtai sakau ne, nes rožinė ir pilka spalva paletėje atrodo gražiai, tačiau ant akių reikia dar mokėti ją panaudoti. O kas patiko Jums?












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig