2015 m. spalio 15 d., ketvirtadienis

Gosh De:Frizz sensation plaukų šampūnas visų tipų plaukams


Žinote, ko aš labiausiai bijau?  Plaukų priežiūros priemonių visų tipų plaukams, nes jos realiai netinka jokiam plaukų tipams. Šampūnas turi spręsti tam tikras problemas, bet tuo pačiu ir atlikti savo tiesioginį darbą - plaukti plaukus. Šiandien apie Gosh kompanijos pristatomą naujiena pašnekėsime plačiau, juk jis skirtas garbanotiems plaukams, kiek aš supratau iš aprašymo garbanoms tramdyti, tačiau užrašo 'visų plaukų tipmas' aš nelabai supratau.








Įpakavimas:








Konsistencija:



Sudėtis:



Talpa: 500 ml.

Kaina: 17,09 EUR

Kur pirkti: www.e-kosmada.lt


Mano nuomonė:

Mano mėgstamiausias Gosh šampūnas Curl it Baby, tai buvo tobulas šampūnas, tobulas efektas ir nerealus kvapas. Šitas šampūnas - Gosh naujiena, jis irgi skirtas garbanotiems plaukams, tačiau jeigu pirmas suteikia plaukams švelnumo, žvilgesio ir buvo kiek per sunkus normaliems ir riebiems plaukams, šitas variantas  nepasunkina plaukų. Plaukai po naudojimo tokie pat blizgūs, šilkiniai, tačiau nepasunkinti, nepraranda apimties. Man labiau patiko violetinis variantas, nes apimties aš nelabai mėgstu, tačiau šitas šampūnas irgi naudojamas. Jo konsistenija kreminė, pūtuoja gerai, naudojasi taupiai. Noriu paminėti labai patogų įpakavimą su pompa, matosi, kad gamintojas galvoja apie pirkėjus, šampūno įpakavimas primina profesionalios plaukų priežiūros priemones. Atskirai noriu paminėti šio šampūno kvapą - man tai sultingos papajos, rytais toks šampūnas suteikia energijos ir pakelia nuotaiką visai dienai.

PR samle






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig