2015 m. spalio 13 d., antradienis

Lush Beautiful dušo želė


Aš jau pasakojau savo bloge apie atnaujintą Lush parduotuvės asortimentą, į senų kosmetikos priemonių vietą atėjo naujienos, kurie iš karto atrado savo pirkėjus. Aš irgi ne išimtis, šį kartą buvo galima pasirinkti kelis produktus iš kelių produktų linijų. Dušo želė ir dušo kremo linija tikrai verta dėmesio: čia ir naujas  The comforter (miškų uogų kvapas) ir Lush Yuzzu and cocoa (lengvas kokosų kvapas), bet mano pasirinkimas - persikai su blizgučiais - Lush Beautiful.






Talpa ir kaina:

100 ml. - 8, 50 EUR
250 ml. -16,95 EUR
500 ml. - 26,95 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, Lush parduotuvė

Sudėtis:


Įpakavimas:









Konsistencija:





Mano nuomonė:

Aš tik paėmiau į rankas šį dušo gelį ir supratau, tai mano produktas. Man taip kartais būna, suprantu kad produktas man tinka ir patinka iš karto. Papirko švelnus persikų kvapas, tačiau tai nėra mono persikas, tai kažkas daugiau, nei paprastas vaisių kvapas, papirko auksinės spalvos blizgučiais, kurie dabar ne ant dugno (kaip dažniausiai būna), o jau ten, kur reikia ir taip, kaip turi būti.
Šnekant apie Lush, dauguma galvoja, kad tai natūralūs produktai, tikrai ne, tačiau yra ir visiškai natūralių (chna dažai, šviežios kaukės, kremai, blakstienų tušas ir pan), tačiau mes matome, kad dušo želės sudėtyje, kartu su natūraliomis persikų sultimis ir vertingais ingidientais yra ir SLS. Aš nesu tokia užkietėjusi natūralių produktų mylėtoja, todėl aš vertinau tą faktą kaip paprastą ingridientą, tačiau manau yra žmonių, kuriems tai yra svarbu.
Lush dušo želė naudojasi labai taupiai, mano 100 ml.buteliuko užtenka keliems mėnesiams, tokius įpakavimus labai patogu pasiimti su savimi, o taip pat jie neatsibosta, galima dažnai keisti kvapus.

Aš noriu pabaigti savo įrašą Lush gamintojų žodžiais:

Tegul kiekvienas rytas, pradėtas šia dušo želė būna gražus, siunčiame jums 1000 bučinių....

PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig