2015 m. lapkričio 15 d., sekmadienis

Lush dušo želė Snowman



Labas rytas, mano brangieji, pagal planą šiandien šnekame apie Lush dušo želę Snowman. Čia tikroji dušo želė 'senio besmegenio' formos, kurį įvertins jūsų vaikai.


Gamintojo aprašymas:


Smagus ir žaismingas, kupinas saldaus ir vaisinio kvapo, ar kas nors užuodžia morkas?

Kaina: 7,95 EUR

Kur pirkti: Lush, PC Panorama

Sudėtis:





Įpakavimas:







Mano nuomonė:

Tokios priemonės labai patinka vaikams, aš į tokią dušo želę žiūriu labai skeptiškai, nes man patinka įprastos, ypač Snow Fairy su kramtomos gumos kvapu. O šita? O šita puiki dovana vaikams, tikrai taip, jiems patinka tokia neįprasta forma ir labai lengvas saldokas kvapas. Kaip ją naudoti? Viskas labai paprasta, supjaustyti gabaliukais ir naudoti kempinę, tada gaunasi labai standžios putos. Sudėtyje morkų ekstraktas, sicilijos citrinų ekstraktas ir dar negirdėtas buchu aliejus. (pagooglinus supratau, kad tai labai geras antiseptikas, turi drėkinamųjų savybių ir malonų kvapą).

Lush Snowman dušo želę rekomenduoju kaip dovaną vaikams, man toks dušo želės formatas nelabai patinka, nes vis bando pabėgti nuo manęs.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig