2015 m. lapkričio 29 d., sekmadienis

Lush Weekend


Pagaliau, pagaliau aš atradau laiko nufotografuoti Lush. Man su fotografavimų nėra problemų, tačiau aš norėjau padaryti kiek kitokias nuotraukas, todėl į pagalbą buvo pakviestas vyras. O jus puikiai žinote, vyras savaitgalį nori pailsėti, jam visiškai neįdomu ar žalias, ar raudonas , ar baltas megztinis, ar Bruknė gerai žiūri ar fainai atrodo. Tačiau mes susikaupėm ir padarėm. Pagaliau galėsiu ką nors išbandyti, nes kol nuotraukos ne  padarytos, net išbandyti negalima.

Kaip pradžiuginti savo draugus ir artimuosius, ką padovanoti savo draugei? kolegei? draugės vaikui? -Lush, lush ir dar kartą Lush. Aš nepažįstų žmonių, kuriems Lush nepatinka. Vonios bombas, putas, dušo želės šios parduotuvės hitas, todėl drąsiai rekomenduoju užsukti į Panoramą jeigu ieškote dovanų. Šiandien aš noriu parodyti ką gavau Latvijoje, per Kalėdinės kolekcijos pristatymą.






Pati dėžutė atrodo gražiai, tokią malonu gauti dovanų. Jos pagrindas - vonios putos ir bombos, man labiau patinka dėžės, kur yra ne tik bombos, bet ir dušo želės. Žiūrime ką turiu aš:










Aš manau tokią dėžė pradžiugina bet ką, todėl pabaigiu įrašą ir einu testuoti. Pradėsiu nuo spalvotos vonios bombos The experementer, nes jau peržiūrėjau youtuve filmuotą medžiagą, šita bomba tiesiog stebuklas.






PR sample

 ir Bruknė








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig