2015 m. lapkričio 9 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai


Labas rytas, mano brangieji, pas mane susikaupė labai daug neparašytų temų, todėl labai noriu pabaigti būtent jas. Šią savaitę planuojama daugiau mados renginių, todėl reikia laiko skirti ir tam. Šią savaitę bloge skaitykite apie:





Rytoj bus Mados Infekcijos spaudos konferencija, per kuria mes, o vėliau papasakosime ir Jums, sužinosime apie ypatingą mados programą ir renginio temą, o svarbiausiai, kokiais būdais dizaineriai 'slėps' savo modelius pasirodymo metu


Trečiaidienis Dizainerės Viktorijos Bugajenko (dizaino studija ZEFYRAS) ir 
meno kūrėjos Auksės Poškuvienės kolekcijos ŠILKO RUDUO pristatymo vakaras.


Ketvirtadienį mūsų mėgstamiausia rubrika Beauty Talk


Pasakosiu apie Lush SnowMan dušo želę


Argan Hair plaukų priemonių liniją, nuotraukose plaukų kaukė ir purškiklis, tačiau aš dar turiu ir šampūną


Le Couvent des Minimes veido priežiūros liniją


Švelniai oranžinė? Kodėl gi ne? Jeigu tai MAC lūpų dažai ir pieštukas


Patrasime L'oreal La Palette Nude, man pasirodė labai gražūs atspalviai ir pakankamai gera pigmentacija


Jūsų dėmesiui dar vienas sausas plaukų šampūnas, šį kartą REF


Pastaruoju metu aš vis dažniau ir dažniau girdžiu Christian Lacroix dizainerio vardą, šnekėsime apie ypatingus Avon kompanijos kvepalus





Pirkiniai ir naujienos:

Per Make Up Store klientų vakarą Laimėjau loterijoje


Nusipirkau pati, nes spalva tiesiog tobula


Dalyvavau stilinguose pusryčiuose, kur šnekėjome apie Institute Estederm veido priežiūros produktus, jų pasirinkimą, kokybę ir ilgalaikę patirtį rinkoje. Išbandysiu priemones, tada papasakosiu Jums.






www.inhair.lt parduotuvės dovana mano plaukams


Polhem Kalėdinės dovanos:






Iš Maximos Grožio mugės, nusipirkau tik tai, ko reikėjo




Iš Eurokos parduotuvės:

Pas Irma Instagram mačiau šios lakus, man be galo patiko spalvos, todėl nusprendžiau nusipirkti ir išbandyti, o essence šešėliai tiesiog tobuli, todėl šitoje vietoje manau nieko sakyti ir nereikia. Tai mano metų atradimas.





Iš Ikea, o man jau Kalėdos, todėl ir nuotaika gera



H&M

Šią savaitę pokalbiai apie H&M Balmai kolekciją buvo visur, per renginius, su draugėmis, net mažai pažįstami žmonės manęs vis klausia apie tai. Taip ir norisi pasakyti, žiūrint į bendrą psichozę, ar Jus galu gale suvokiate, kad tai tiesiog H&M, pagamintas Kinijoje, o ne tikrasis Balmain? Juk Balmain išskirtinukas, rankų darbo vienetiniai gaminiai, o masinė preikyba. Tačiau, šitojie vietoje, kiekvienam savo, aš puikiai žinojau, ką pirksiu, tačiai galimybės nuspirkti tai, ką suplanavau nebuvo.
Man pavyko nusipirkti tik auskarus ir akinius:



Taip pat iš Maskvos turi atkeliauti Kailiniai:


O aš dar iš H&M Studio nusipirkau dar vienus oranžinius kailinius ir diržą. Man labiau prie širdies Studio kolekcijos, jos išskirtinės ir suprantamos ne kiekvienam, bet aš pradėjau suprasti mintį, kai pažiūrėjau kolekcijos pristatymą, tik tada suvokiau, ką ir kaip reikia nešioti ir derinti. Iš šitos kolekcijos nusipirkau dar žalią golfą, kelnės madingos marsala spalvos auksinį megztinį-liemenę. Manau apie tai parašysiu atskirai


Tokia buvo buvo mano savaitė,
Ačiū, kad skaitote,

































SHARE:

1 komentaras

  1. Aš laimėjau 7 000 000 USD (septynis milijonus dolerių) Powerball loterijoje, pasinaudojau patarimu iš žmogaus, kuris kalbėjo apie šį puikų burtininką, vadinamą kunigu Salamiu, asmuo į tinklaraštį įdėjo liudijimą, kuriame padėkojo kunigui Salami, kaip jis padėjo jam laimėti loteriją. Jis buvo laimėjimo numeris, man buvo įdomu ir maniau, kad visa tai buvo pokštas, tik tada, kai nesusisiekiau su šiuo burtininku, kad pats sužinočiau, kaip tai veikia, nes aš daug išleidau pirkdamas bilietus ir niekada nieko nelaimėjau. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką reikia padaryti, ir aš tai padariau, o jis liepė palaukti 2 dienas, jis užburs laimėtus skaičius ir atsiųs juos man žaisti ir tikrai jis man atidavė laimėjimą. numeriai žaisti po 2 dienų darbo su laimingais skaičiais, Ar galite patikėti, kad mano vardas buvo pirmasis tarp laimėtojų po žaidimo. Jis man pasakė (mano sūnus viskas, ko man reikia, kad tu dėl manęs padarytum, tai pasirūpink, kad pasidalintum šiuo liudijimu su kitais, kad jie taip pat galėtų laimėti loterijoje ir sumažinti skurdą. Todėl aš dalinuosi šiuo liudijimu su visais, kad jei tu Jei norite laimėti loterijoje, tai internetiniai patarimai jums negali padėti, kunigas Salami yra vienintelis atsakymas į jūsų problemą dėl laimėjimo loterijoje, nes tai man didžiulė dovana. Susisiekite su kunigu Salami šiandien ir laimėkite loterijoje kaip aš Kunigas Salami paštas yra purenaturalhealer@gmail.com arba WhatsApp +2348143757229

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig