2015 m. gruodžio 2 d., trečiadienis

Mėgstamiausios kosmetikos priemonės. Lapkritis'15



Geros dienos, mano brangieji, šiandien aš labai užsiėmusi, nes šiandien ypatinga diena, Juozo Statkevičiaus kolekcijos pristatymas vakare, aš tik vakar gavau akreditacijos patvirtinimą, todėl galvoju kaip apsirengti, kokius drabužius pasirinkti, prie to paties nusprendžiau kiek patamsinti plaukus. Realiai, aš buvau save viai nurašius, na kokia aš fashion blogerė, tik pradėjau rašyti apie madą, todėl nustebau vakar vakare radus e-mailą su pakvietimu. Dilema, tikroji dilema. Na o šiandien dar trumpai apie geriausias priemones, kurias atradau praeitą mėnesį. Aš jau nesikartosiu, visi žino, kokios kreminės pudros ir priemonės veido kontūravimui man patinka. Todėl bandome atrasti kažką naujo.







Mano mėgstamiausi šio mėnesio produktai Le Couvent des Minimes micelinis vanduo ir veido kremas. Micelinis vanduo labai ilgą laiką buvo mano priešu, o dabar tapo geriausiu draugu. Ačiū labai šios kompanijos atstovams, nes pati nebūčiau nusipirkus išbandyti. Rekomenduoju atkreioti dėmesį, priemonės idealiai tinka alergiškai ir jautriai veido odai.


Dar vienas tobulas veido priežiūros produktas - Lush Cup o'coffer - tai kaukė - veido šveitiklis, kvapas nuostabus, natūralios kavos. Galiu pasakyti, kad sausai ir jautriai odai gali būti kiek per agresyvus, dėl labai smulkių kavos dalelių, tačiau mano odai patiko net labai.



Dažniausiai naudojamais produktai tapo L'occitane dušo želė ir rankų kremas. Ne, jie dar nepasibaigė, nes naudoju juos labai taupiai, rožinių sultingų greipfrutų kvapas su prieskoniai primina apie Kalėdas ir suteikia energijos rytais.



Žiemos sezonu norisi labiau ir stipriau kvepiančių kūno kremų, mano pasirinkimas - riebesnis ir stipresnį kvapą turintį Lush Karma Kream.







Ar reikia dar sakyti kad essence šešėliai tobuli? Manau ne, nepriklausomai nuo paletės atspalvio, rekomenduoju išbandyti.


Šnekant apie naujas kremines pudras, kurias gavau testavimui, labiausiai patiko essence Pure Nude, labai gerai išlygina veido atspalvį, tačiau maskuoja vidutiniškai, bet man to ir nereikia. Kartais labai norisi natūralaus nude makiažo be veido kaukės.



Kiek aš bebandyčiau matinių lūpų dažų, prieinu išvados - geriausi PUPA MATT lip fluid.



Aš jau nebe pirmą kartą sakau, tačiau šitas Lancome tušas tiesiog tobulas, po kiek laiko jis kiek padžiuvo, rezultatas ant akių tapo tobulu. Mano blakstienos ilgos, riestos ir labai gražios, tiesą, nusiplauna sunkiau.




Dar viena tobula naujiena šešėlių pasaulyje - matiniai Artdeco šešėliai, labiausiai patiko juoda matinė spalva, rekomenduoju.






Žiema - sunkių ir aliejinių Mintale kvepalų metas, o kaip man patinka medienos ir stiprus rožių aromatas. Montale Black Aoud kvepalai ne kiekvienam, nes daugumai kvapas per stiprus, kitiems atrodo, kad tai vyriškas aromatas, o aš sakau - tai kvapas savimi pasitikinčioms merginoms.

Tokie buvo mano favoritai, aš tikrai nenoriu pasakoti apie Pobling šepetį, kurį naudoju pastoviai, Make Up Store ir MAC tobulus produktus. Man atrodo ir tai aišku, kad jie man patinka ir naudojami dažniausiai, tačiau šitoje rubrikoje aš noriu papasakoti ir apie kitus produktus, kurie man be galo patiko.

Viskas, einu ruoštis. 

Gero vakaro, brangieji, susimatoe vakare,










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig