2016 m. vasario 4 d., ketvirtadienis

Catrice Bold Softness Spring 2016 Collection


Labas rytas, mano brangieji, vakar buvau susitikusi su savo drauge, labai fainai praleidome dieną kartu, kaip senais gerais laikais. Šiandien mums reikia padaryti be galo daug, nes šiandien ketvirtadienis - Beauty Talk rubrika, dar padarytos pasibaigusių kosmetikos priemonių nuotraukos, o svarbiausiai reikia pašnekėti apie Lancome kolekciją. Bet pradžioje apie Catrice. Aš, manau, labai greitai paskelbsiu informaciją apie kolekcijas, kurios bus pristatytos Lietuvoje, o kol kas žiūrime į labai gražią Bold Softness kolekciją. Man ji tokia labiau couture, nes modelių drabužiai atrodo pasakiškai.



Ar man vienat taip atrodo, ar kainos kiek pabrango? Aš parduotuvėje norėjau pirkti iš limituoto leidimo essence kolekcijos lūpų laką. Maža to, kad nėra testerio (ir vėl), tai dar kaina 3,49 EUR, sakyčiau, kaip essence tai jau per daug. Anskčiau kainos brangiau 8-9 LT nebuvo. 



Duo Eye Shadow – Limited Edition – €3.99

Spalvos:
  • C01 VoluMINTous
  • C02 Mauve Medley 
  • C03 Soft PINKmentation


Voluminous Lip Color – Limited Edition – €4.49

Spalvos:
  • C01 NeopRED 
  • C02 Bold PINKmentation

Colour Correcting Powder – New & Limited Edition – €5.49

  • C01 Correction ‘n Perfection

Satin Matt Nail Lacquer – New & Limited Edition – €2.99

Spalvos:
  • C01 VoluMINTous
  • C02 Mauve Medley
  • C03 Soft PINKmentation 
  • C04 Bold PINKmentation

Perfume Stick – New & Limited Edition – €3.99

  • C01 Walk on Air

Mano nuomonė:

Ir vėl Meteoritų, šį kartą kompaktinių, kopija. Aš manau, prieš gerus du metus kažkas panašaus jau buvo, aš net nusipirkau ir sėkmingai išnaudojau, todėl kas neturi pudros ir tikisi vos matomo 'glow' efekto, būtinai rekomenduoju įvertinti. Žinau, kad labai daug žmonių skaito mano blogą užsienyje, matau tai per blogo statistiką, todėl ir rekomenduoju. Nemanai, kad šį kolekcijas bus Lietuvoje. Dar man labai patiko raudonos spalvos lūpų dažai, keista, jeigu būtų kitaip, ir akių šešėliai, bet juos reikia jau bandyti.  O šiandien vakare mes su jumis dar pašnekėsime apie kolekcijas, kurias tikrai bus galima rasti Lietuvos parduotuvių lentynose.


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig