2016 m. vasario 27 d., šeštadienis

Lush Comforter dušo želė


Labas rytas, mano brangieji, jeigu darbo dienomis mano dušo želės pasirinkimą lemia energizuojantis ir gaivus kvapas, tai savaitgalį rytą labai malonu pradėti nuo juodais serbentais kvepiančio tiršto Lush dušo gelio Comforter.





Talpa: 100 ml.

Kaina:7,50 EUR

Kur pirkti: parduotuvė Lush, PC Panorama, Vilnius

Įpakavimas:







Konsistencija:



Mano nuomonė:

Jeigu jums patinka vaisiniai kvapai, tirštos konsistencijos dušo želė ir blizgučiai, Lush Comforter būtent Jums. Kvapas primina apie vasarą, prinokę juodieji serbentai ir bargamotė, idealiai vakare arba savaitalio ryte, kai niekur nereikia skubėti, gali miegauti kava ir mėgstamu žurnalu. Nežinau kodėl, bet kai šitas dušo kremas pasirodė Lush parduotuvėje, aš visiškai neatkreipiau į jį dėmesio, mano pasirikimu buvo Beautiful, tačiau atėjus žiemai, aš tikrai įvertinau kvapą (tiesiog paprašiau mėginuką pabandymams namuose), kitą dieną aš jau skubėjau į parduotuvę nusipirkti buteliuką. Žinote ką, Lush Kitchen kitą savaitę gamins Comforter kūno kremą, kaip susilaikyti ir nenusipirkti? Nežinau, labai man patinka šis saldus uogų kvapas. Šnekant apie pati dušo kremą, noriu pasakyti, kad konsistencija tiršta, blizgučių nesijaučia, plauna švelniai, tačiau po dušo kūno kremas vis tiek reikalingas.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig