2016 m. vasario 16 d., antradienis

Lush Silky Underwear kūno pudra


Lush parduotuvėje be galo ir krašto įvairių kosmetikos, kūno ir plaukų priežiūros priemonių, todėl pasimesti galima labai lengvai. rekomendacijo, vat kas yra labai svarbu. Būtent todėl, Lush parduotuvėje dirba labai daug konsultantų, kurie tikrai paklausia kiekvieno, pataria ir pasiūlo. sutinku, nervina, tačiau o kaip kitaip? Mes labai dažnai su Milda susirašinėjam apie Lush, ko nepastebėjau aš, pastebi ji. Būtent Milda pirma nusipirko šią pudrą, būtent jį man parašė, kad tai tobulas produktas su tobulu kvapu, kuris padaro kūno oda lyg aksomas.







Sudėtis:

  • Cornstarch
  •  
  • Kaolin
  •  
  • Fair Trade Organic Cocoa Butter
  •  
  • Magnesium Carbonate
  •  
  • Perfume
  •  
  • Jasmine Absolute
  •  
  • Vetivert Oil
  •  
  • *Cinnamyl Alcohol
  •  
  • *Benzyl Cinnamate
  •  
  • *Linalool

Talpa: 60 gr

Kaina: 7 EUR (su nuolaida 3,50 EUR)

Kur pirkti: parduotuvė Lush, PC Panorama

Įpakavimas:









Mano nuomonė:

Lush kūno pudros stovi prie kasos apatinėje lentynoje, niekada gyvenime ten nesu žiūrėjus, niekada gyvenime nesu išbandžius. Pasakysiu daugiau, niekada nežinojau kad tokios yra. Ačiū, Mildai, ji pirma nusipirko šį stebuklą ir parašė man. Kur aš buvau kitą dieną? Teisingas atsakymas, Lush parduotuvėje, nes šitas pudrai buvo taikoma nuolaida. Pudra kaip pudra, nieko ypatingo parduotuvėje aš nepastebėjau, tačiau atėjus namo ir po dušo užtepus pudrą ant kūno pajaučiau nuostabų jazminų kvapą. Negaliu pasakyti, kad kvapas labai aitrus, kvepia švelniai - vetyveris ir jazminai, labai jausmingas ir gundantis aromatas. Po naudojimo kūno oda kaip aksomas, švelni lyg šilkas, manau būtent todėl pudra ir turi tokį pavadinimą. Ką aš noriu pasakyti pabaigai, kad  pudra nedrėkina ir nemaitina odos, tiesiog ją švelnina ir viskas. Tai papildoma kūno priežiūros priemonė, kuri labais skaniai kvepia.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig