2016 m. vasario 2 d., antradienis

Maybelline #BabyLips Electro, spalvos „Strike a Rose” ir „Fierce n Tangy”


Labas rytas, mano brangieji. Šiandien aš netokia ankstyva, bet be įrašų jūsų palikti negaliu. Iš pat ryto mes su jumis šnekėsime apie BabyLips Electro lūpų balzamus. Mano rankose rožinis ir ryškiai geltonas.





Gamintojo aprašymas:



Susipažink - naujieji #BabyLips Electro jau Lietuvoje! „Electric” spalvos pigmentai inovatyvioje praturtintoje #BabyLips formulėje suteiks Tavo lūpoms 8 val. drėkinančią apsaugą ir absoliučiai gryną neoninę spalvą su kerinčiu kvapu. 

„Oh, Orange’’, „Strike a Rose”, o gal „Fierce n Tangy”? Kurį naująjį #BabyLips nekantrauji išbandyti? 

Įpakavimas:










Spalvos:





Mano nuomonė:

Žinote, kodėl man labai patinka Baby Lips? Nes tai jau tampa stiliaus dalimi. Baby Lips įpakavimai pastoviai keičiasi, nuo paprastų iki žiemos leidimo, kur galima rasti tokius saldžius ir neįprastus kvapus kaip cukruotų sausainių arba karšto šokolado. Dabar mano rankoje du naujieji lūpų blizgiai iš Electro kolekcijos. Kokia tai naujiena, pasakysite Jus man. Visiškai teisingai, šiuos blizgius mačiau labai seniai JAV, jau esu pirkusi prieš gerus metus Lenkijoje, tačiau Lietuvoje jie atsirado pakankamai neseniai.
 Pradėsiu nuo labai stilingo juodo įpakavimo, kuris man labai patinka. Lūpų balzamo spalvos labai ryškios, tačiau tokio rezultato ant lūpų nesigauna. „Fierce n Tangy”  beveik neturi spalvos, o mano mėgstamiausias „Strike a Rose”  (taip, man labai patinka rožinė spalva) - nudažo lūpas vos vos rožiniu tonu, spalvos intensyvumas priklauso nuo sluoksnių kiekio. Kvapas labai malonūs ir saldoki, jaučiasi žymiai stipriau, nei įprastų Baby Lips balzamų. Drėkinamosios savybės pakankamai geros, tikrai apie 8  valandų drėkinimo efektą šnekėti nereikia, bet lūpas apsaugo gerai, po kelių valandų reikia pakartotinai užtepti. Ar man patiko? Tikrai taip, manau Baby Lips balzamai guli jau kiekvienos iš mūsų kosmetinėje.




PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig