2016 m. vasario 2 d., antradienis

Wild Siberica maitinamasis kūno kremas


Duodu 100% kad tokių Natura Siberica kosmetikos priemonių jus niekada nematėte. Nieko nuostabaus, ši linija skirta pardavinėti tik Natura Siberica Butique, pagrindinėse ir didžiausiuose Rusijos miestuose. Mano kūno kremas atkeliavo iš Maskvos. Nors aš nelabai mėgstu rašyti apie tas priemones, kurias nusipirkti neįmanoma, bet apie tokį grožį šnekėti neįmanoma.






Kaip aš jau jums sakiau, Natura Siberica turi ir išskirtinę kosmetikos liniją, skirta tik specializuotoms parduotuvėms, tokios parduotuvės būna miesto centre, o Maskvoje parduotuve šalia Burberry ir Chanel Beauty bitique. Visos priemonės turi tik stiklinius ir išskirtinius įpakavimus, gaminamos tik limituoto leidimo kiekiu. Wild Siberica produktų linijoje galima rasti plaukų šampūnus, balzamus, uogų ir gėlių kūno šveitiklių, dušo želes ir išskirtinių kūno ir plaukų aliejų.


Įpakavimas:






Tekstūra:



Talpa: 180 ml.

Kaina: apie 20 EUR

Kur pirkti: www.naturasiberica.ru

Mano nuomonė:

Aš manau kūno kremo įpakavimas tikrai padarė įspūdį, tačiau ne mažiau gera ir kremo konsistencija, bei poveikis. Kaip jau supratote, kremas pagamintas naudojant Sibire augančias žoleles, taip pat pagrindinis ingridientas briedės pienas, kuris turi labai daug riebalų ir sausųjų pieno medžiagų.  Gamintojas teigia, kad sudėtis prie natūralesnių, kas supranta apie ką eina kalba, gali išnagrinėti, o aš apie poveikį. Kremo konsistencija labai tiršta, tačiau tai nėra aliejus ar riebi masė. Kremas susigeria labai greitai, neriebina, o tikrai maitina kūno odą. Tokio poveikio aš tikrai nesitikėjau. Tokį kremą testuoju pirmą kartą, nes dažniausiai visas maitinimas, tai riebus sluoksnis, kuris susigeria labai lėtai. Kremo kvapas - vaniliniai ledai, tačiau ant tiek švelnūs, kad vos vos jaučiasi. Man Wild Siberica priemonės labai patinka, tačiau net Maskvoje jas labai sunku rasti ir nusipirkti. Jeigu būsite, būtinai užeikite į parduotuvę, rekomenduoju.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig