2016 m. kovo 5 d., šeštadienis

Makiažas Džeimso Bondo merginai – Ievai Stasiulevičiūtei su AVON


Šiandien po pietų aš skubėjau į Mados Infekcijos kastingą, ne, nepagalvokite, kad aš nusprendžiau tapti modeliu, amžius ir figūra apie tai net pagalvoti neleidžia, aš jau didelė mergaitė ir viską apie save žinau. Mane domino pristatomas Mados Infekcijos oficialus makiažas Dremso Bondo merginai, ja tapo Ieva Stasiulevičiūtė. Makiažas man be galo patiko, nes tamsios akys ir nude spalvos lūpos dominuoja ir mano makiažuose.






Kelintą kartą Mados Infekcijos kastingas sudomina tiek jaunų ir gražių žmonių, kad atrodo Lietuva modelių šalis, labai gražios lieknos ir aukštos merginos, stilingi vaikinai, dizaineriai tikrai turės galimybę išsirinkti. Šį kartą pastebėjau, kad modeliai atrodė profesionaliau, negu praeitais metais, praeitais metais kiek pastebėjau drabužiai buvo nelabai skirti podiumui, o šiais metais dauguma buvo su juodos spalvos džinsais ir ant aukštu kulnu. Buvo smagu stebėti atranką, tačiau mano tikslas makiažas.


Pagrindinis makiažo akcentas - labai ryškios akys, buvo naudojamas juodos spalvos Avon pieštukas, kurį vizažistė ištušavo naudojant Avon keturių spalvų pilkus šešėlius. Kaip aš jau sakiau, tokie makiažai ir man patinka, aš nebijau tamsių šešėlių atspalvių. Paryškinti blakstienoms buvo naudojamas naujas AVON BIG Multiplied apimties suteikiantis blakstienų tušas. O lūpoms buvo naudojami naujieji matiniai lūpų dažai Nude atspalvio. Aš turiu kelis atspalvius, savaime suprantama, aš kaip visada 'už' raudoną spalvą, bet prie tokio makiažo, reikia pripažinti, nude lūpų spalva tinka labiau.

Žiūrime nuotraukas:









Kai aš pamačiau gyvai visus matinius AVON lūpų dažų atspalvius, užsinorėjau išbandyti dar kelias spalvas, labiausiai patiko koralinė ir ryškiai rožinė spalvos. Taip, taip, man patiko rožinė. ;-) keista, ar ne? pavasaris veikia.

Na ir galutinis rezultatas.





Man be galo patiko lengvas kontūravimas ir AVON burbuliukų 'glow' efektas. Ką pagalvojau aš? Rytoj būtinai padarysiu tokį pat makiažą prie mano pilkos spalvos lęšiu.
Vienu žodžiu, pasimatome Mados Infekcijoje, apgalvokite savo įvaizdžius ir drabužių derinukus iš anksto.  O aš einu pjaustyti salotas vakarienei, nes prie labai aukštų ir lieknų mergaičių pasijaučiau ne kaip, būsiu tikra zuika, nes valgysiu morkas ir kopūstus.

Geros šeštadienio vakaro,



















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig