2016 m. balandžio 7 d., ketvirtadienis

Denim Dream iš MOHITO parduotuvės


Labas rytas, mano brangieji, šiandien aš vėl lieku namuose ir planuoju visą dieną dirbti, todėl pirmas mano pasakojimas apie naują rankinę. Džinsai vėl madingi, įvairios spalvos kartu, nereikia derinti atspalvių, o svarbiausiai - madingi įvairūs linksmi lipdukai. Rygoje MOHITO parduotuvėje aš pamačiau šį stebuklą, ilgai galvojau, net nusipirkau. Šiandien daugiau nuotraukų, juk pavasario topas  - džinsai, raudonos spalvos lūpų dažai, aukštakulniai ir gera nuotaika.




MOHITO skirtas veikliai, drąsiai, finansiškai nepriklausomai moteriai, kuri vengia nuobodžios elegancijos, vertina prabangą ir išskirtinumą. MOHITO moteris aktyvi, laisva, kūrybinga, ji žino savo vertę, todėl nori atrodyti patraukliai ir madingai. MOHITO – tai patogumo, modernumo ir stiliaus derinys!






Rankinė pakankamai kokybiška, kaina 24 EUR, ar yra Lietuvoje? Nežinau, bet jeigu yra, labai rekomenduoju, plius dar mačiau labai gražius džemperius, sukneles ir ryškios spalvos aukštakulnius. O man patinka taip:


Aulštakulniai - Buffalo
Rankinė - MOHITO
Džinsai -ZARA










SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig