2016 m. balandžio 22 d., penktadienis

Urban Decay Alice Through the Looking Glass Summer 2016


Labas rytas, mano brangieji, sloga neleidžia užmigti, todėl aš vakar ieškojau naujienų ir radau. Kai pamačiau naują Urban decay kolekciją, netekau žado, žinau, kad tikrai pirksiu šešėlių paletę, nepriklausomai nuo to, ar ji bus Lietuvoje, ar ne. Aš prisiminu pirmą UD ir Alice in Wonderland kolekciją, tačiau aš tada kosmetika domėjausi kiek mažiau, o kai jau norėjau nusipirkti, nebuvo galimybių arba kainos buvo žvėriškos.





UD šį kartą bendradarbiauja su Disney ir filmu Alice Through the Looking Glass, kuris į didelius ekranus išeis jau netrukus. Kolekcijos pardavimai startuoja nuo gegužės 1d.






Spalvų pavadinimai:

  • Looking Glass – pale pink demi-matte
  • Hatter – vibrant green with tonal micro-sparkle
  • Lily – opal pink pearl
  • Heads Will Roll – vibrant turquoise with gold micro-sparkle
  • Time – black-navy satin with soft iridescent micro-sparkle
  • Reflection – soft peach matte
  • Gone – mad Aubergine with pink iridescent pearl
  • Duchess – peach with pink shift and micro-sparkle
  • Bandersnatch – deep teal matte
  • Dream On – metallic purple-silver
  • Dormouse – warm brown matte with floating gold micro-sparkle
  • Paradox – vibrant orange with gold pearl
  • Kingdom – copper-bronze pearl
  • Salazen Grum – metallic crimson
  • Chronosphere – metallic deep bronze
  • Metamorphosis – vibrant periwinkle blue with micro-sparkle
  • Cake – saturated blue-pink with silver micro-shimmer
  • Chessboard – medium brown matte
  • Royal Flush – pale beige shimmer
  • Mirror – grey-taupe satin



Spalvos:

  • Alice – sheer nude with pink shift
  • Mad Hatter – bright purple shimmer
  • Mirana – matte berry with tonal shimmer
  • Iracebeth – bright red matte
  • Time – gunmetal-navy with silver shimmer
Jau yra užsienio blogerių įrašai, čia galima pamatyti kaip atrodo šešėliai ir lūpų dažai realybėje:







Mano nuomonė:

Na ką nesakyk, o šešėlių paletė tikrai tobula. Aš, tiesą sakant, nelabai mėgstu ryškių atspalvių ir dažniausiai makiažui naudoju arba juodos arba pilkos spalvos šešėlius, ir  kartais nuo karta nude. Nemėgstu aš papūgos įvaizdžio, tačiau šitie šešėliai tikrai gali būti naudojami net kiekvienai dienai. Labai patiko kad šalia ryškių atspalvių (žalios, mėlynos, rožinės), galima rasti ir šviesius, matinius ir nude atspalvius. Man labiausiai patiko  tai, kad šešėlių spalvos padalintos į atspalvius pagal filmo herojus, tai ir Alisos, ir Baltos karalienės ir Raudonos karalienės spalvos, vienu žodžiu, pirkti reikia, nes tokie atspalviai vienoje vietoje yra wow, na o apie UD šešėlių kokybę sakyti tikriausiai ir nereikia. Lūpų dažų įpakavimai labai gražūs, spalvoti ir traukia akį, tačiau spalvos, tiesą sakant, kiek keistokos net man, gal raudona ir bordo iš nešiojamų, o mėlyna, violetinė ir nude atrodo nelabai, bent jau man. Aišku, norėtųsi pamatyti realybėje tam, kad padaryti sprendimą, bet puikiai svokiu, prasidės pardavimai ir kolekcija bus išpirkta žaibišku greičiu, todėl jau iš karto reikia žinoti, ką tiksliai pirkti.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, pirksiu be jokios abejones akių šešėlius, nes toks grožis privalo būti mano kosmetinėje.




SHARE:

2 komentarai

  1. sveiki, moreciau jusu patarimo.Ruosiuosi pirkti seseliu palete ir renkuosi tarp urban decay ir the balm. Kuri geriau? Kuria rinktumetes asmeniskai sau kokybes atzvilgiu.Is anksto aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Čia priklauso nuo to, kokio rezultato norisi. Aš naudoju dažniausiai The Balm matinių šešėlių paletę, nes man patinka matinis makiažas, tačiau jeigu reikia neutralių nude atspalvių, geriau UD naked2

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig