2016 m. gegužės 24 d., antradienis

Green Feel drėkinamasis rankų kremas su goji uogų ekstraktu ir migdolų aliejumi


Pagaliau aš namuose ir galiu skirti blogui kažkiek laiko, buvau keliuose susitikimuose, mūsų laukia dar labai daug naujienų, tačiau apie naujienas šnekėsime tik kitą pirmadienį, o šiandien aptarsime Green Feel rankų kremą.





Gamintojo aprašymas:



Drėkinamasis rankų kremas su goji uogų ekstraktu bei migdolų aliejumi puoselėja rankų odą, užtikrina bei saugo odos švelnumą ir elastingumą. Kremo sudėtyje esantis goji uogų ekstraktas yra natūralus antioksidantas, kuris užtikrina odos apsaugą nuo neigiamo aplinkos poveikio, o migdolų aliejus rankų odą drėkina, maitina, minkština, padeda atstatyti pažeistą apsauginį odos sluoksnį. Kremas lengvai susigeria, rankos lieka švelnios, pamaitintos ir apsaugotos.

Įpakavimas:







Konsistencija:





Mano nuomonė:

Man be galo malonu, kad pagaliau Lietuvos kosmetikos kompanijos gali pasiūlyti pirkėjui geros kokybės kosmetikos priemones už pakankamai mažą kainą. Aš gavau labai daug naujienų testavimui, tačiau pažintį su Green Feel pradėjau nuo dušo želės ir rankų kremo. Kodėl? Nes patiko kvapai. Tačiau aš pradėsiu vertinimą nuo įpakavimo. Dizainas man patinka, vertinant kainą, tikrai už rankų kremą tokiame įpakavime sumokėčiau brangiau, nes įpakavimas atrodo stilingai, o žalias dangtelis traukia akį parduotuvėje. Rankų kremo konsistencija nėra riebi, ji silikoninė, tačiau būtent silikonų dėka kremas greitai susigeria, o migdolų aliejus ir goji uogų ekstraktas drėkina rankų odą.  Na o dabar apie kvapą, mano vaikystėje labai populiarios buvo Barbarisų saldainiai, vat būtent taip kvepia ir šitas rankų kremas. Kremo kvapas sukelia labai daug vaikystės prisiminimu, todėl naudoju ji su dideliu malonumu. O vertinant blaiviai, noriu pasakyti, kad Green Feel labai geros kosmetikos priemonės už labai mažą kainą, plius pagamintos Lietuvoje. 

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig