2016 m. gegužės 27 d., penktadienis

MAC Prep + Prime Highlighter Shade Extensions Highlighter


Labas rytas, mano brangieji, man jau nesimiega, todėl atsisėdau prie blogo rašymo. Šį kartą mano pasakojimas apie MAC maskuoklius. Niekas neduos sumeluoti, kad mano mėgstamiausias iš jų yra Pro Longwear, tačiau MAC Preep+Prime irgi užėmė savo vietą mano kosmetinėje. Šiandien aptarsime kiekvieno maskuoklio pliusus ir minusus.







Spalvų pasirinkimas:


Talpa: 3,6 ml.

Kaina: 26 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, PC Akropolis (Vilniuje ir Kaune)














Mano nuomonė:

Mano kosmetinėje labai daug MAC Prep + Prime  linijos kosmetikos priemonių: bazė, kelios pudros, makiažo fiksatorius, pagaliau ir maskuoklis. Iš pirmo žvilgsnio man jis labai priminę YSL, tačiau jo konsistencija kreminė, o pirmantacija kur kas geresnė. Palyginus su MAC, YSL vandenukas. Tačiau mes šiandien šnekame apie MAC. Mano mėgstamiausiu buvo ir lieka Pro LongWear, nes jis skystesnis, jo reikia mažiau, todėl naudojasi taupiai, kaina jo irgi mažesnė, jis labai gerai maskuoja paakių zoną (aš naudoju maskuoklį paakių šviesinimui), bet netinka jautriai odai, turi PVA klijų kvapą, tikriausiai dėl ir išsilaiko ant veido visą dieną. Šnekant apie Prep + Prime, noriu pasakyti, jis kreminis, maskuoja vidutiniškai, jis tinka kiekvienos dienos naudojimui, tačiau susinaudoja labai greitai. Šitas maskuoklis skirtas tam, kad vos vos pašviesinti paakių zoną, su juo makiažas atrodo natūraliai ir gražiai. Kokio maskuolio reikia jums, spręsti ne man, tačiau kiekvienas turi savo tiek plius, tiek minusus.













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig