2016 m. gegužės 16 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, ir vėl pirmadienis, tik šį kartą aš jau planuoju ne vienos savaitės darbus, o kelių. Labai noriu pagaliau ištrūkti atostogauti, juk dar artėja vestuvių metinės, todėl pats laikas švęsti. Na o kol darbai nepadaryti, tiek naujienų, kad nežinau net nuo ko pradėti testavimus, apie atostogas galvoti ankstoka. Kol kas Saulėtą  Graikiją aš tik sapnuoju.


Pradėsime nuo Redken Blon idol plaukų šampūno, tiesą sakant, ši linija ir mano plaukų Idol


Pagaliau jau visos nuotraukos padarytos, o 1,5 mėnesio testavimas pakankamai ilgas periodas nuomonei sudaryti, todėl tikiuosi dar šiandien šnekėsime apie Oriflame Illuskin kreminę pudrą



Dar vienas tobulas Sigma šepetėlis sausam kontūravimui, aš savaitgalį dar nesipirkau kelis šepetėlius iš Sigma, plius akių šepetėlių rinkinuką


Naujos spalvos Maybelline lūpų dažai atrodo pritrenkiančiai


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk



Išsipildė labai sena svajonė, pavyko nusipirkti MAC Retro Matte ryškiai raudonos spalvos lūpų dažus Ruby Woo, jau visą savaitę naudoju tik šitą spalvą, dabar suprantu, kodėl ji pardavimų hitas.


Na o štai neįtikėtinos konsistencijos kvepalai Perfume Foam (kvepalai -putos), kvapas tobulas.



Ar tai tik naujas įpakavimas, ar pagerinta formulė? Greitai išsiaiškinsime kartu.



Pupa kūno priežiūros priemonės tobulos, šį kartą jūsų dėmesiui PUPA massage cream iš Home Spa linijos


Link savaitės pabaigos pasakosiu apie mano naują plaukų spalvą, juk reikia sulaukti rezultato po kelių plovimų


Sleek Pink Lemonade pudrinių ir kreminių skaistalų paletė


Naujienos:


Ar žinote, kad Korėjietiška kosmetiką Missha galima jau rasti www.topbeauty.lt parduotuvėje? Aš jau esu bandžiusi labai daug įvairių priemonių, šį kartą testavimui išsirinkau tokias kosmetinės priemones.


Atkeliavo MAC kosmetikos naujienos, o man dar pavyko nusipirkti kelių atspalvių lūpų dažus: MAC Ruby Woo ir Angel


Ačiū labai Apoteca už nuostabias dovanas ir maloniai praleistą laiką


O štai jau  Atelier profesionalios kosmetikos priemonės: lūpų blizgesys ir skaistalai


Pas mane ne vienas kvepalų -putų buteliukas, o net visi du. Rožiniai kvepalai saldūs, o mėlynos spalvos Peper Shaker aromatas kiek gaivesnis (labai greitai www.topbeauty.lt)


Prisiminu Judita man pasakojo apie šį stebuklą, tai Filabe Skin Clear sausos veido valymo servetėlės, mano pasirinkimas Anti-Age, o servetėles galima rasti https://www.filabe.de/en



Aš perskaičiau labai daug atsiliepimų apie Redken plaukų priežiūros priemones, geriausia priemone buvo pripažintas  Redken Extreme Anti-Snap nenuplaunamas plaukų kremas, kuris glotnina plaukus ir sustiprina plaukus, ačiū už galimybę išbandyti www.topbeauty.lt


Ar jau metėte naujus Batiste šampūnus? Mano favoritas Cherry, tobulas kvapas.


Nekantrauju išbandyti naujas plaukų kaukes iš Purederm


Na ir pabaigai naujieji Oriflame Lip Sensation Matte Mouse lūpų dažai


Dar viena porcija L'oreal ir Maybelline naujienų, labai apsidžiaugiau gavus L'oreal nagų lakų naujus atspalvius ir kontūravimo paletę tamsesnio atspalvio



Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,

Gero ir saulėto pirmadienio,





















SHARE:

2 komentarai

  1. Oooooo gavai Filabe serveteles! Man jos kazkas tooookio iki dabar. :) As rinkausi valancias probleminei odai, nors realiai dabar noriu VISU :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip ;-) kai parašė, prisiminiau tavo apžvalgą ir sutikau išbandyti ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig