2016 m. birželio 27 d., pirmadienis

Purederm Shiny and Hydraiting Hair mask


Šiandien nėra taip karšta, manau jau ruošiasi lietus, todėl galima skirti laiko vakariniams įrašams (kaip senais gerais laikais), todėl mano pasakojimas apie Puredem plaukų kaukę, kurį ne tik drėkina sausus ir pažeistus plaukus, bei turi fantastišką mėtų kvapą, manau būtent to ir reikia vasarą.






Mano nuomonė:

Šita kaukė buvo išbandyta laiku ir vietoje, man ji patiko nerealiai tik dėl to, kad atgaivina galvos odą. Puredem kaukės sudėtyje yra ne tik simondsijų aliejus, bet ir mėtų ekstraktas. Man vieno įpakavimo užtenka dviems kartams, tačiau mano plaukai nėra labai jau ilgi, aš 'kaifavau' visas 15 minučių, kol laikiau kaukę ant plaukų. Manau šita kaukė turėtų tapti vasaros 'must have', nes jos kvapas atgaivina ne tik galvos odą ir plaukus, bet ir sielą. O jeigu rimtai, kaukė skirta sausų ir pažeistų plaukų atgaivinti ir drėkinti, tą puikiai daro. Kaukės konsistencija kreminė, pasiskirsto labai lengvai. Po naudojimo plaukai šilkiniai, bet nėra riebūs. kaip aš jau sakiau, pati šių kaukių pirkti niekur nemačiau (kažkada labai seniai buvo Eurokos parduotuvėje, tiksliai nežinau, ar dar ten liko), bet kaukė tikrai tobula ir verta savo kainos.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig