2016 m. birželio 6 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Labas rytas, mano brangieji, aš šiandien su pilna ataskaita ką veikiau savaitgalį. Tikriausiai pastebėjote, kad kartais bloge būna tik du įrašai per dieną, tačiau nereiškia, kad aš atostogauju. Aš atostogausiu jau nuo penktadienio, tačiau paruošiau jums dar daugiau atsiliepimų ateinančioms savaitėms, juk puikiai žinau, kad dauguma iš jūsų pradėta savo rytą nuo kabos ir mano blogo. Šiandien dviejų savaičių planas ir tik viena naujiena.

Pasakosiu apie Dusty Girl organinę mineralinę bronzinę pudrą skirta veganams, vegetarams ir  ne tik





Šnekėsime apie Azijietišką veido priežiūros rutiną, o taip pat aptarsime tozinuojanti losjoną Missha ir jo naudojimo būdus.




SVR tobulas veido prausklis, geriausias iš visų išbandytų


Aptarsime gaivivantį Green Feel kūno prausklį


Lancome nagų lako konsistencija ir tekstūra labai įdomi, tai lakas želė


Manau aktualiausia tema vasarą - įdegio priemonės ir priemonės po įdegio. Mano mėgstamiausia - PUPA turi vėsinantį poveikį, išbandysiu per kelionę ir papasakosiu smulkiau




O kaip Jums matinis 3-jų spalvų bronzantas? Manau jis tikrai tobulas

Labai lauktas atsiliepimas apie Golden Rose lūpų pieštukus, pasakau iš karto, kokybė irgi priklauso nuo atspalvio, jeigu trumpai, tai tamsi spalva tobula, o fuksijos - tragedija.


Kiehl's veido pausiklis su medetkomis idealiai tiks riebiai odai


Kažkur perskaičius ir dabar darau taip pastoviai, kiekviena kelionė turi turėti savo kvapą ir aromatą, po kelionės pasipurški ant rankos kvepalus ir prisimini vaizdus, jūrą ir paplūdimį, o gal NY vaizdus ir Neapolio picą, mano kelionės kvapas - Armani SUN di Gioia



Patikėkite manimi, lengviausiai išsirinkti kūno savaimio įdegio priemonę, tačiau kaip baisiai atrodo baltas veidas su įdegusiu dekolte. Reikia kažką daryti, todėl mano pasirinkimas Vichy savaimio įdegio kūno ir veido kremas.


Aš labai retai darau nagų dizainą, šį kartą dariau manikiūrą į Cosmopolitan žurnalą, kas gavosi pamatysite netrukus, o toliau lauksime straipsnio žurnale



dar vienas Green Feel dušo gelis, kuris patiko mažiausiai, su vaisių ekstraktais


Paskutinis bet neprasčiausias sąraše - Redken All Soft plaukų šampūnas, kurį galiu drąsiai naudoti be balzamo ir plaukų kaukes, pasirinkus stipresnį plaukų aliejų po plaukų plovimo.


Kaip ir sakiau, nuo penktadienio atostogausiu, todėl laukite kosmetinės su savimi rubrikos, plius atsiliepimo apie viešbutį ir labai daug nuotraukų mano Instagram puslapyje



Naujienos:

Šį kartą naujienų buvo nedaug, aš jau stengiuosi atrinkti ką testuoju, o kas tikrai nedomina. Plius ir atostogų reikia, o kaip reikia. 

Mano pasirinkimas www.topbeauty.lt Sigma šepetėliai, išbandysime F40skirtą skaistalams, pudrai ir veido kontūravimui,  ir E35 šešėlių sklaidymui ir maskavimo 3DHD Precision



Tokios planuojamos dvi tikros vasaros savaitės,

Ačiū, kad skaitote,












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig