2016 m. liepos 9 d., šeštadienis

Lancome GRANDIÔSE


Labas rytas, mano brangieji, šiandien rytiniam skaitymui apie Lancome naujienas, kurios atrodo oi kaip neįprastai. Aš ne vieną kartą sakiau, kad mano mėgstamiausias blakstienų tušas Hypnose Volume a Porter, jis jau ėjo į pabaigą, todėl kaip niekada apsidžiaugiau pamačius Grandiose Extreme blakstienų tušą ir akių apvadą.




Grandiôse Extrême L’Exces
Tankinantis ir ilginantis tušas
Naujasis Grandiôse Extrême L’Exces tušas sukurtas papildyti Grandiôse įvaizdį suteikiant blakstienoms maksimalią apimtį.
Naujoji Grandiôse Extrême L’Exces akių tušo formulė yra ypač tankios tekstūros, kuri minkštai padengia kiekvieną blakstieną, o tušo šereliai tobulai atskiria kiekvieną blakstieną.

Patentuotas SWAN-NECK™ šepetėlis nudažo visas blakstienas nuo vieno akies kraštelių iki kito ir nuo šaknų iki pat galiukų.

GRANDIÔSE EYE LINER
Akių apvadas
Norėdami atskleisti naujas akių apvado galimybes, LANCÔME sukūrė inovatyvią skysto akių apvado naujieną - Grandiôse Eyeliner. Įkvėptas profesionalių makiažo ekspertų metodais, šis išskirtinis akių apvadas atveria moterims naujas išraiškingo akių makiažo galimybes.
Naujoji tanki, nepermatoma bei intensyviai matinė skysto apvado formulė  sukuria ryškų bei ilgai išliekantį akių apvadą. Naujoji technologija leidžia pakreipti aplikatoriaus kojelę 35 laipsnių kampu, taip palengvindama nepriekaištingai tikslios ir tiesios linijos nubrėžimą.

Kaina: tušas -35,95 EUR , akių apvadas - 35,95 EUR

Kur pirkti: Kristiana, Douglas.

Įpakavimas:














Rezultatas:




Mano nuomonė:

Tobulas tušas, jau pusė darbo, todėl tušui keliu labai aukštus reikalavimus. Mano blakstienos ilgos ir juodos, todėl man yra be galo svarbu jų tankumas ir riestumas. Pamačius Lancome naujienas, mane domina tik vienas klausimas, kaip tokios neįprastos formos šepetėlis telpa tušo buteliuke. Bet atsukus buteliuką, aš supratau, kad tušo šepetėlis guminis, todėl viskas gerai. 

Aš tikriausiai pradėsiu nuo to, kad Lancome naujienos tikrai stebina, nekyla minties iš serijos 'kažkur aš tai jau mačiau". Tušo ir akių apvado šepetėlių formos labai patogios ir gerai apgalvotos, tokias priemones be galo patogu laikyti rankose, ptitaikyti savo poreikiams. Kaip aš jau sakiau, tušas turi guminį mažą šepetėlį, kuris nudažo blakstienas nuo pat augimo linijos, tai suteikiamas maksimalios apimties. Šitoje vietoje labai svarbu nepadauginti, nes jeigu jautrios akys, toks blakstienų dažymo variantas tikrai joms nepatiks. Aš vienu mostu vedu šepetėlį iki pat blakstienų galiukų, būtent tada gaunasi labai gražios ir tobulos blakstienos. Taip, taip, blakstienos ryškios ir tikrai atrodo tobulai, tačiau tušas turi ir minusą, labai jau sunkiai nusivalo. Man tenka labai ilgai vargti (o aš naudoju vandeniui atsparių makiažo valiklį) tol, kol aš visiškai nuvalau blakstienų tušą nuo akių. 
Ar pastebėjote kaip tobulai atrodo akių pravedimas ant mano akių, čia dėl to, kad patogu naudoti ir šepetėlio forma idealiai pritaikyta tokioms nemokšoms kaip aš. Akių apvadas kreminės konsistencijos, gerai braižo liniją, įpakavimas atrodo prabangiai ir gražiai. Apvadui nebaisus nei vėjas, nei ašaros, nei saulė, jis kaip ir tušas išsilaiko ant akių visą dieną.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad naujų priemonių įpakavimai tikroji kosmetinės puošmena, aš naudoju blakstienų tušą ir akių apvadą išskirtiniems progoms, kaip reikia super wow rezultato, o dirbtinių blakstienų aš nenaudoju, tiesiog nemėgstu, o ir kam, su nauju Grandiôse Extrême L’Exces blakstienų tušu mano blakstienos atrodo tiesiog tobulai, galiu pasakyti daugiau, gražiau, su bet kuriuo kitu jau išbandytu tušu.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig