2016 m. rugpjūčio 12 d., penktadienis

CND VINYLUX lakas (spalva Denim Patch 226)


Labas rytas, mano brangieji, koks oras, tokios spalvos ir nagų lakas. Juokauju, link savaitgalio oras kiek pasitaisė, bet šį kartą deriname pilkos spalvos nagų laką prie džinsinių drabužių.





CND Vinylux lakas - 9,99 EUR
CND Vinylux Top Coat - 9,99 EUR
CND SCRUB FRESH (50 ml) 6 EUR

Kur pirkti: https://www.beautyforsale.eu/lt/

Jeigu reikia papildomos informacijos apie lakavimą ir lakavimo eiga, skaitome čia:

Įpakavimas:









Mano nuomonė:

Denim Patch atspalvis be galo gražus ir tikrai madingas šį sezoną, tai kreminis pilkas atspalvis be blizgučių ir shimerio. Lakuojasi lengvai, konsistencija kreminė ir labai pigmentuota. Jau lygiai ir gražiai gaunasi po pirmo nagų lako sluoksnio, bet aš lakavau du, nes reikėjo nuotraukoms. Šepetėlis plonas ir plokščias, pradžioje buvo labai nepatogu, o dabar aš jau pripratau ir matau tik pliusus. Dar kelis žodžius noriu pasakyti apie CND viršutinį sluoksnį, jis tikrai tobulas, nes su juo net kiti lakai laikosi ant nagų žymiai ilgiau.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, nors idealiai septynias dienas mano manikiūras neišsilaiko, tačiau geras penkias aš galiu džiaugtis tobulai atrodančiais nagais.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig