2016 m. rugpjūčio 1 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Labas rytas, mano brangieji, nepastebimai vasarą eina link pabaigos, nedžiugina nei oras, nei suvokimas, kad prasidėjo paskutinis vasaros mėnuo. O aš net nespėjau pailsėti, todėl nors ir jau prasideda rudens sezonas, gaunama be galo daug naujienų, noriu savaitgalius skirti šeimai. Jūsų dėmesiui šios savaitės anonsas ir naujienos...

Marlies Moller plaukų priežiūros priemonės iš kategorijos liuks, kainos nėra mažos, tačiau ar priemonės vertos savo kainos mes pabandysime išsiaiškinti.



Pristatysiu Artistry vasaros kolekciją, galiu pasakyti iš karto labai patiko tiek higlighteris-pudra, tiek šešėliai (nes spalvos tokios gražios ir neįprastos, kad tiesiog wow)


Tai mano 'must have'  darant makiažą, tobuliausios BeYu kreminė pudra ir makiažo pagrindas 


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


Atliksime step by step veido kontūravimą su Make Up factory priemonėmis


Jau esu aprašiusi viena EOS lūpų balzamą savo bloge, jis man nepatiko, mėtinis kur kas geresnis, kodėl, sužinosite jau šią savaitę


Aš tiesiog dievinu vyriškus dezodorantus, ar atras savo vietą SVR rutulinis dezodorantas nuo prakaito mano vonioje, geras klausimas, tačiau taip, jau atrado


Tikriausiai matėte kiek daug įvairių CHI serumų ir aliejų atsirado rinkoje, aptarsime CHI keratin


Biotherm akių makiažo valikliai man nelabai patiko, aptarsime visus plius ir minusus




Naujienos:

TopBeauty staigmenų dėžutę jau matėte mano bloge, man tikrai labai patiko 



Labai apsidžiaugiau gavus testavimui https://www.yasecosmetics.com veido kremą ir serumą, jie natūralios sudėties ir laikomi šaldytuve, o galiojimo laikas vos 3 mėnesiai, vienu žodžiu, išbandysiu parašysiu, nes įdomu kaip niekada.


Spalvoti BeYu blakstienų tušai nepalieka abejingų, mano mėgstamiausias - ryškiai rožinis


Polhem Press Day dovanos, nors viskas jau bandyta, tačiau Beauty Blender, Mossa ir Batiste nebūna per daug.




Toks šios savaitės planas ir naujienos,

Ačiū, kad skaitote,









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig