2016 m. lapkričio 14 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Labas rytas, mano brangieji, jau antrą savaitę dirbu pagal naują planą, vienu žodžiu, atsikeliu anksčiausiai, padarau visas numatomų apžvalgų nuotraukas, sutvarkau jas ir sukeliu į blogą, tik tada rašau savaitės anonsą. Žinokite, labai praverčia, daugiau ar mažiau išeina laikytis numatomo plano, nepriklausomai nuo renginių ir kelionių skaičiaus, išeina pildyti blogą pastoviai. Taip buvo ir šį pirmadienį, nuotraukos jau laukia išvadų ir galutinių taškų ant 'i'. Naujienų nėra labai daug, aš nepasidaviau Kosmetikos mūgėms ir išpardavimams. Supratau vieną dalyką, reikia pirkti tik tada, kada reikia, nes išpardavimai skatina pirkimus, jeigu susumuoti visas išlaidas ir pirkinius, gaunasi, kad išleidai kelis kartus daugiau, nei pirktum tai, ko tikrai reikėjo. Taupant pinigus foto aparatui ir objektyvams, labai sumažinau savo kosmetikos ir drabužių pirkinius, nes kol kas nėra galimybių. Na logiška, kam man dar vienas šampūnas ar lūpų dažas? Tai momentinis noras, todėl sakau ir Jums, skaitant blogą būtinai galvokite, ar tikrai reikia? ar tikrai tinka? Artėja Kalėdų ir išparadimų sezonas, būkite budrus, nepasiduokite pirkimo manijai.




Pas mane Kalėdos prasidėjo anksčiau su Kiehl's, tiesą sakant, labai norėjau išbandyti veido tonizuojantį losjoną su medetkomis, na o kūno sviestas mano sena Svajonė. Šią savaitę papasakosiu apie tai, kas patiko iš Kalėdinės limituoto leidimo kolekcijos.



Antru numeriu anonse Beauty talk rubrika, nors aš sugalvojau dar vien nerealų manymą ir su kitomis blogerėmis mes jį būtinai įgyvendinsime jau gruodžio mėnesį, Beauty Talk rubrika niekur nedingsta.


Keliauju tikrai žymiai daugiau, todėl suprantu kelioninių lagaminų svarbą ir poreikį 


Jau atkeliauja gimtadienio dovanos, vienas iš jų - Galliano kvepalai, meilės laiškas...


Vis gi egzistuoja Smashbox kosmetikos priemonė, kuri man nelabai patiko, ir tai akių šešėlių pagrindas, kodėl? Papasakosiu jau netrukus


Aptarsime Bourjois naujieną Smouffle de Velvet



Matrix Violage olaukų kremas, kuris apsaugo nuo karščio pakankamai geras, tačiau čia svarbu nepadauginti.


Kaip jau žinote, nemėgstu rašyti blogų atsiliepimų, pastoviai galvoju, o gal aš pati kalta, kad nemoku naudoti, tačiau garbės žodžio, bandžiau susidraugauti, bandžiau naudoti įvairiais įmanomais būdais, tačiau mėlynos spalvos dantys per daug... kaip jau supratote, šnekėsime apie MAC Vamplify


NYX matiniai lūpų kremai man patinka, tik šitas atspalvis kiek ne mano...


Be galo patiko Artdeci Alll in One mascara  įpakavimas



Testavimui:

Artistry nauja kolekcija patiko be galo ir krašto, tokios gražios ir pigmentuotos spalvos, kad tiesiog wow, labai nekantrauju padaryti makiažą ir parodyti Jums


NYX kosmetikos dovanos, apie šešėlius jau pasakojau bloge, manau aptarsime ir Strobingo paletę


Na ir auksinis L'oreal kolekcijos papildymas, apsidžiaugiau gavus nude paletę, nes raudoną jau turiu. Dabar kelioninė kosmetinė labai aiški - The balm ir dvi L'oreal lūpų dažų paletės.



Tokios naujienos šią savaitę lauks jūsų bloge,

Gero pirmadienio,













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig