2016 m. lapkričio 28 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Sveiki, mano brangieji, šiandien taip ilgai vis nėra savaitės anonso tik todėl, kad mano rankose jau Nikon fotoaparatas, bandau daryti nuotraukas. Na žinote, kaip būna pirmą kartą, kas skaito instrukcijas ir pan? Niekas, todėl bandau išrasti dviratį, o tai užima laiko.  Būtent todėl aš dar nieko nespėjau paskelbti, vis žaidžiu su apšvietimu, kompozicijomis ir kosmetikos priemonėmis. Vienu žodžiu, esu be galo laiminga, kol kas ne viskas gaunasi taip, kaip norisi, bet tai laiko klausimas. Keliu nuotraukas ir negaliu patikėti... labai seniai norėjau būtent tokios kokybės


Na o jeigu trumpai šią savaitę šnekėsime apie naują Douglas Aqua Focus veido priežiūros liniją


Aptarsime PUPA akių makiažo valiklį


Išbandysime ir įvertinsime kelis PUPA Kalėdinės kolekcijos naujienas, kol kas neišsiaiškinau kaip fotografuoti mažas kosmetikos priemones, tikriausiai reikia kito objektyvo, bet yra kaip yra


Jau seniai naudoju, todėl atėjo laikas aptarti ir pasidalinti įspūdžiais apie L'erbolario Acis Ialuronic veido priežiūros liniją

Seniai manęs klausia apie MAC kosmetikos šepetėlius, aš galiu palyginti su Sigma, dabar tikrai galiu


Artistry Kalėdinė kolekcija labai nustebino tiek savo kokybe, tiek spalvomis..


Naujienos:

Tobulos Urban Decay naujienos, labiausiai laukta Naked matinių šešėlių paletė


Netikėtai gavau Rasa plaukų priežiūros priemonės dažytiems plaukams


Douglas Advento Kalendorių


Dove nauja Derma Spa kūno priežiūros liniją sausai kūno odai


Na ir labai laukta Artdeco Kalėdinė kolekcija...


Tokios naujienos pasiekė mane, skubu atsisveikinti ir einu žaisti su fotoaparatu toliau, 

Ačiū, kad skaitote,















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig