2017 m. sausio 9 d., pirmadienis

ISSEY MIYAKE L'EAU D'ISSEY ABSOLUE kūno kremas


Šitas mano įaršas skirtas toms, kas nelabai mėgsta kvepalų, nes jų kvapas kiek per stiprus, tačiau vertina brangius ir rafinuotus aromatus. Būtent jiems aš labai rekomenduoju atkreipti dėmesį į parfumuotus kūno kremus, kuriuos gali pasiūlyti vos ne kiekvienas kvepalus gaminantis brandas. Jūsų dėmesiui šiandien  ISSEY MIYAKE L'EAU D'ISSEY ABSOLUE drėkinamasis kūno kremas.





O taip, aš esu susipažinusi su dauguma  ISSEY MIYAKE kvepalų variacijų, net puikiai pamenu L'EAU D'ISSEY  klasikinį aromatą. Jis labai lengvas, jeigu pasakyti vienu sakiniu, tai gėlės vandenyje, lelijos, frezijos, lotosai... su labai lengvu medienos poskoniu... tačiau neįsivaizduojate kaip nustebau, pamačius kitą, visai kitokios kategorijos aromato versiją. 
Puikiai žinote, dievinu sodrius, šiltus ir charizmatiškus kvapus. L'EAU D'ISSEY ABSOLUE būtent toks. Šių kvepalų buteliukas auksinis, labai gražus ir išskirtinis, tikriausiai po kūno kremo išbandymo pagalvosiu apie pilną kvepalų buteliuką, nes per daug protingi ir intelektualūs aromatai kol kas vis dar stovi lentynoje ir ranka jų net pati neima... Norisi kiek kitokių laisvesnių, lengvesnių ir mažiau įpareiguojančių aromatų. Negaliu pasakyti, kad  ISSEY MIYAKE L'EAU D'ISSEY ABSOLUE tai gėlių kompotas, oi, ne, tikrai ne. Tai labai rafinuotas ir prabangus lotoso, tuberožes, burbono vanilės ir medaus aromatas. Net kūno kremas kvepia pakankamai stipriai, todėl mano manymu naudojant kremą kvepalų nereikia, nebent esate ištikimą šio kvapo mylėtoja ir norite kad apie tai sužinotų visi aplinkiniai vieno kilomento spindulių.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad labai seniai jau mano kosmetinėje nebuvo parfumuotų kremų, todėl aš jau ir užmiršau kaip fainai juos naudoti. O anksčiau pastoviai pirkdavau Dior Dolce Vita muilus ir kūno kremus todėl, kad pats kvepalų aromatas man buvo kiek per stiprus, na o papildomos priemones kaip tik išlaikant mėgstamų ingridientų bazę.
Vienu žodžiu, labai rekomenduoju atkreipti dėmesį į savo mėgstamų kvepalų papildomas kūno priežiūros priemones, tikrai atrasite  ką nors sau...  ISSEY MIYAKE L'EAU D'ISSEY ABSOLUE rekomenduoju ieškoti Kristianos parduotuvėse.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig