2017 m. sausio 3 d., antradienis

Smashbox PHOTO FILTER POWDER FOUNDATION


Prieš einant susitikti su Smashbox vizažistu, aš padariau namų darbą, t.y. pasidomėjau kosmetikos priemonių asortimentu, pasirinkimu ir atsiliepimais. Savaime suprantama, pirmoje reitingų vietoje Smashbox makiažo pagrindai, kurie tikrai labai geri, na o toliau... pudros. Aš labai ilgai galvojau, kokios pudros man reikia, birios ar kompaktinės? Nugalėjo Smashbox PHOTO FILTER POWDER FOUNDATION, kuri idealiai tinka pasiimti su savimi į rankinę, pataisyti makiažą, plius labai gerai maskuoja, nes tai ne pudra, tai kompaktinis makiažo pagrindas. Ar pasitvirtino mano lūkesčiai? 



Kompaktinis makiažo pagrindas
Visų tipų odai.
Jokių taisymų! Los Andželo fotostudijos meistrai sukūrė šį velveto švelnumo makiažo pagrindą Light Filter Technology, skirtą akimirksniu paslėpti netobulumus ir sukurti natūralios švytinčios odos efektą. Apšvietėjų komanda nereikalinga.
Naudojimas: pasirinkite savo makiažo užbaigimą: naudokite kempinės velveto pusę, jei norite vidutinio padengimo, arba lygiąją pusę, jei norite viso padengimo.
Spalvų pasirinkimas:


Talpa: 9,9g
Kaina: 39,95 EUR
Kur pirkti: www.douglas.lt
Įpakavimas:






Mano nuomonė:

Aš tradiciškai pradėsiu nuo pudros įpakavimo, labai patogus, juodas, matinis, tačiau pirštu atspaudai lieka visur. Tam, kad pudros dėžutė atrodytų padoriai, ją reikia pastoviai valyti. Didelis pliusas - sponžas, kuris paslėptas pudros apačioje. Tiesą sakant, nekenčiu sponžų, kurie guli viršuje ir pastoviai iškrenta. Perskaičius aprašymą supratau, kad pudros kempinė turi dvi puses, viena geram, o kita -vidutiniam maskavimui ir pudros padengimui. Galiu pasakyti jau nuo savęs, kampinė tikrai labai gera ir kokybiška, tokios nesinori išmesti iš karto, būtent todėl pudra idealiai galėtų tikri nešiojimui rankinėje. To aš realiai ir tikėjausi, nes būtent tam tikslui išsirinkai ši pudrą, bet ne viskas taip paprasta. Tai nėra tiesiog kompaktinė pudra, tai kompaktinis makiažo pagrindas, kuris nežinau kodėl, bet visiškai nenori draugauti su Smashbox kremine pudra. Jeigu aš turėjau vilčių užfiksuoti makiažą naudojant būtent ją, tai lūkesčiai nepasitvirtino. Pudra kaip pudra, čia be pretenzijų, bet makiažo pagrindas su pudra atrodo tragiškai, bandžiau tempti pudra ir šepetėliu, ir kempines viena ir kita puse, vienu žodžiu, testavimas parodė, kad geriau be kreminės pudros, o tiesiog su makiažo pagrindu, negu su. Naudojant kartu mano poros tampa tokio didumo, kad man net pačiai baisu, plius veidas blizga jau po kelių valandų, makiažas atrodo blogai, nes visos kitos priemonės pradėti judėti... Šita pudra gerai draugauja su labai skystais ir lengvai makiažo pagrindais arba su mineraliniais (gerai atrodo su MAC Mineralize arba PUPA Like a Doll). Bet būkime realistais, man labai patinka naudoti šia pudra tik su Smashbox Photo Finish makiažo pagrindu, rezultatas gaunasi tiesiog tobulas. Pudra pakankamai gerai maskuoja (sakyčiau vidutiniškai), paslepia veido nelygumus it trūkumus, vizualiai sumažina poras ir išlygina veido spalvą. Veidas nėra visiškai matinis, gaunasi  'sveikos odos efektas' ir tai labai gerai. Mano veidas pradėda blizgėti tik po gerų keturių valandų, tai reiškia, kad laikas pereiti per veidą su matiškumo suteikiančiomis servetėlėmis, pudros kartoti nereikia, nebent T zonoje. 
Noriu pridurti, kad spalvų pasirinkimas gana didelis, mano spalva antra, ji nėra super šviesi, turi geltoną toną. Kol kas šitas atspalvis man tinka idealiai, na o ar pasitvirtino mano lūkesčiai? tikriausiai ne, šita pudra nelabai tinka makiažo taisymui, tačiau tai labai gerai kompaktinis makiažo pagrindas. Be makiažo pagrindo, aš sakyčiau kad pudra labiau tinka normaliai-kombinuotai odai, tačiau su makiažo pagrindu šita pudra tiks bet kokiai odai, nes nekemša ir nesuteikia alergijos, plius neparyškina šerpetojimus.

PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig