2017 m. balandžio 29 d., šeštadienis

Bobbi Brown SHIMMER BRICK Švytintys skaistalai


Sveiki, mano brangieji, jau spėjau pailsėti, todėl vėl grįžau prie blogo rašymo. Šį kartą aš sukau kelis ratus namuose, kol nesupratai, labai noriu parašyti kelis atsiliepimus. Noriu, negaliu. Na o ką daryti jeigu norisi? Teisingai, atsisėsti ir pabaigti suplanuotus įrašus. Būtent todėl jūsų dėmesiui seniai lauktas Bobbi Brown SHIMMER BRICK.











Mano nuomonė:

Na kas negirdėjo apie Bobbi Brown SHIMMER BRICK? Mano kosmetinėje Nectar versija apsigyveno dar labai seniai, todėl einant į konsultaciją su Bobbi Brown vizažistu, aš puikiai žinojau, noriu dar vienos SHIMMER BRICK spalvos. Jeigu Nectar labai ryški persikinė spalva, tai Pink Quartz neutrali rudai-rožinė. Aš rudą atspalvį matau ant rankos, o ant veido tik tai šaltai rožinis švytėjimas. Specialiai pasistengiau pagauti rezultatą nuotraukoje, patikėkite,  vos prisiliečiau prie veido su šepetėliu. Iš kitos pusės, skubu pasidalinti viena paslaptimi, kurią papasakojo vizažistė. SHIMMER BRICK (jeigu nenorite labai ryškiau švytėjimo efekto) rekomenduojama naudoti taip - prieš kreminę pudrą. Žingsniai yra tokie - bazė - paakių maskavimas -SHIMMER BRICK - lengvos tekstūros kreminė pudra. Vienintelis dalykas, kuris yra svarbu - lengvos konsistencijos kreminė pudra. Aš tokią jau turiu, tai MAC Next to nothing. Rezultatas gaunasi tobulas, todėl labai rekomenduoju, jeigu dar neturite savo skaistalų ir higlighterių kolekcijoje SHIMMER BRICK, jį būtinai nusipirkti. Ieškoti Bobbi Brown stendų rekomenduoju Douglas parduotuvėse ir www.douglas.lt. Nors kaina nėra maža, apie 50 EUR,  naudosite SHIMMER BRICK  ir džiaugsitės rezultatu labai ilgai.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig