2017 m. balandžio 28 d., penktadienis

Gaminkime kartu: Cazario salotos


Labas rytas, mano brangieji, kai visi aplinkui tik šneka apie sportą, sveiką mitybą ir gyvenseną, nori nenori, jau net negalvoji apie fast food'ą. Galvoti gėda, todėl po pristatymų skubi ne greitų sumuštinių, o kažką gaminti namuose. Tikriausiai jau supratote, mano mėgstamiausias patiekalas - salotos. Kartais su mėsa, kartais be mėsos, man tai nėra super svarbu. Man kur kas svarbiau yra geros kokybės salotų lapai, itališkas sūris, kepti skrebučiai, bei saulėje džiovinti pomidorai.


Šį kartą salotos su manimi valgė ir vyras, todėl be mėsos buvo negalima, nesuprastų tikrai. Mano pasirinkimas - vištos krūtinėlių mėsa, čia mažiausiai riebalų ir labai skani, minkšta, balta mėsa. Pradedame gaminti būtent nuo jos, pabarstome druska, Provanso žolelėmis ir pipirais, kepiname orkaitėje apie 20-230 minučių. Per tą laiką supjaustome salotų lapus (Romaine salotos)



Per tą laiką supjaustome salotų lapus (Romaine salotos) ir agurkus, pabarstome kietuoju sūriu (aš naudoju Grana Padano). Ar galima pagaminti namuose Cezario salotų padažą? Aišku galima, tačiau per ilgą laiką aš atradau be galo daug įvairių kitų padažų, kuriuos gaminti žymiai greičiau ir paprasčiau, negu klasikinį Cezario padažą. Aš vieną kartą per savaitę gaminu garstyčių padažą ir naudoju jį prie visų salotų.


Padarui reikės:

alyvuogių aliejus
actas
dižono garstyčios
česnakai
vienas šaukštelis cukraus
druska, juodieji pipirai
citrinos sultys

visus ingredientus gerai suplakti



Tikriausiai aš turėjau gimti Italijoje, nes negaliu gyventi be keptos duonos skrebučių, alyvuogių, saulėje džiovintų pomidorų.




Ką aš noriu pasakyti, kad visiškai nebūtina griežtai laikytis gamybos receptų (aišku, jeigu tai ne kepinių receptai, kur svarbus kiekvienas gramas), būtina receptus interpretuoti pagal savo skonį.

Būkite sveiki ir išradingi,

Gero penktadienio,












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig