2017 m. balandžio 27 d., ketvirtadienis

Pastels colors


Nepatikėsite, tačiau visą savaitę laukiau saulėtos dienos tam, kad paskelbti šias nuotraukas. Bet nesulaukiau, jau ketvirtadienis, o pavasario kaip nėra, taip nėra. Man pastelinės (rožinė, mėlyna ir žalia) asocijuojasi su ankstyvu pavasariu. Niekada negalvojau (kol nebuvau blogerė), kad galima šias spalvas derinti tarpusavyje ir atrodyti gražiai. Nešioju arba mono rožinę arba mono mėlyną (nors iki šiol netasisakau to įpročio). Šį kartą jūsų dėmesiui labai pavasariškas drabužių derinukas, kuris pilnu balsu šaukia "Pavasari, ateik greičiau".

Aš manau, kad šviesiai mėlynos ir rožinės spalvos derinys atrodo stulbinamai, tik spalvos turi būti labai švelnios ir prigesintos. Mano pasirinkimas - švelniai mėlynas bomberis, dydis 34 (man labai retas atvejis, tačiau aš nelabai mėgstu OverSized drabužių), odinis sijonas, kuris labai patiko ir gali būti derinamas su visais mano turimais drabužiais. Sportiniai marškiniai gali būti bet kokios spalvos, nuo baltos iki pilkos. Aš spalvą derinau prie Pandora pavasarinės kolekcijos, todėl mano pasirinkta spalva - rožinė. Na ir aišku, norisi detalių ir akcentų. Patogumas nugalėjo, todėl aviu Tamaris sidabrinės spalvos batelius and lygaus pado ir derinu juos prie sidabrinės rankinės.








Mėlynas Bomberis - RESERVED
Sijonas - RESERVED (sijonai dar yra parduotuvėje, tačiau internetinėje parduotuvėje jau išpirkti). 
Panašios spalvos sijonas čia ir čia
Sportiniai marškiniai - RESERVED
Avalynė- Tamaris
Papuošalai - Pandora
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig