2017 m. gegužės 22 d., pirmadienis

PERFECTIL PLUS SKIN - ypatingas dėmesys grožiui






Sveiki, mano brangieji, dažniausiai visus naujus darbus pradedame nuo pirmadienio. Žinote, kiek kartų sakiau sau, kad jau nuo pirmadienio pradėsiu sportuoti ir eisiu į sporto klubą? Žinote, kiek praėjo pirmadienių, o aš vis dar namuose su kavos puodelių ir niekur neskubu? Šį kartą nusprendžiau nelaukti pirmadienio, pradėjau vartoti PERFECTIL PLUS SKIN iš karto. Skirtingai nei kremai ar serumai, šis įvairių aktyviųjų elementų kokteilis odos, o taip pat plaukų ir nagų audinius pamaitina iš vidaus, kuomet visos aktyviosios medžiagos patenka į ląsteles per kraują.






Taip, visos reikalingos medžiagos pasiekia ir puoselėja net giliausius sluoksnius. Akivaizdu, kad gilus poveikis yra daug kartų efektyvesnis už paviršutinišką.
Labiausiai PERFECTIL PLUS SKIN mane sudomina nes yra papildytas ypatingu odos eliksyru Nutri Dermal, tikiu, kad šis eliksyras atgaivins mano odą.











Mano nuomonė:



Puikiai žinote, kaip aš reaguoju į vitaminus, dažniausiai jų nevartoju vien dėl to, kad juose labai didelis vitamino C kompleksas. Po tokių vitaminų prasideda 'budėjimas prie šaldytuvo', valgymas naktį ir vakare, nes niekaip nieko sau negaliu padaryti, norisi ir viskas. Kas būna toliau? Viršsvoris, stresas ir dietos. Kam man to reikia, pastoviai galvoju aš, ir apeinu vitaminus keliais ratais vaistinėse. Visiškai kitas reikalas - vitaminai plaukams, odai ir nagams. Būdama mados ir grožio blogerė, puikiai suvokiu, mano plaukai ir oda turi būti labai geros būklės. Kai aš buvau jaunesnė, tikrai nesusimąstydavau dėl tokių dalykų, po 30 viskas atrodo jau kitaip, todėl tenka ieškoti papildų ir vitaminų. Veido odos priežiūros priemonių keitimas, skirtingų plaukų priežiūros priemonių naudojimas, vakariniai makiažai ir profesionalios kosmetikos priemonės (kurių sudėtis tokia, kad geriau net neskaityti) tikrai negerina mano odos ir plaukų būklės. Pridėkite stresą, dietas, nelabai sveiką mitybą ir pagreitintą gyvenimo ritmą. Būtent todėl atėjo supratimas, reikia vitaminų plaukams, odai ir nagams. Su PERFECTIL pirmoji pažintis buvo prieš gerus septynerius metus, kai labai slinko plaukai, būtent šitie vitaminai man labai padėjo išspręsti plaukų slinkimo problemą.

PERFECTIL pristato nauja ambasadorė - nuostabioji Nicole Scherzinger, būtent jos interviu, nuoširdumas, mokėjimas pateikti save, žinios ir charizma paskatino mane pradėti vitaminų kursą. Kas, jei ne ji, puikiai žino apie kitą užkulisių pusę, kas jei ne ji puikiai atrodo, turi nuostabius plaukus ir idealios būklės veido odą. Jeigu jau reikia imti pavyzdį, tai tik iš geriausių, o Nicole Scherzinger to tikrai verta. Pilnai sutinku su Nicole, kad grožis eina iš vidaus, būtent todėl esu jos nuoširdi ir ištikima gerbėja, būtent todėl tikiu jos žodžiais, kad vartojant PERFECTIL jaučiamas odos, plaukų ir nagų būklės pagerėjimas: nagai sustiprėja, oda atrodo nuostabiai, atsiranda švytėjimas iš vidaus, o nagai stiprūs ir nelūžinėja.

Aš pasirinkau PERFECTIL PLUS SKIN. Juos vartoti patogu - aš tai darau per pietus, tai tiesiog kapsulė ir viena tabletė. Jau po trijų dienų jaučiasi odos būklės pagerėjimas - oda nėra tokia sausa, kaip buvo prieš tai, stebuklas kažkoks. Atsirado žymiai daugiau energijos, norisi šypsotis, kažkur eiti, kažką veikti: rašyti blogą, važiuoti į fotosesiją, susitikti su draugais. Nors anksčiau tam nebuvo nei noro, nei laiko. Vitaminų sudėtyje esantis subalansuotas derinys iš vynuogių sėklų ekstrakto, grožiui reikalingiausių vitaminų, mineralų ir antioksidantų – tai optimalios priežiūros pagrindas įvairių tipų ir amžiaus odai, plaukams ir nagams. Antioksidantai saugo ląsteles nuo žalingojo oksidacinio streso - vienos iš pagrindinių prieš laikinio senėjimo priežasčių.

Aš manau, po gero mėnesio (o jeigu tiksliau, tai po 28 dienų, būtent tokiam laiko periodui skirtas vienas vitaminų įpakavimas) pasidalinsiu savo rezultatais ir pastebėjimais. Kol kas noriu pasakyti, kad PERFECTIL PLUS SKIN keliauja su manimi atostogauti, juk per atostogas irgi būtina nepamiršti rūpintis savo oda, plaukai ir nagais, o papildoma energija tik pliusas. Sutinkate?




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig