2017 m. birželio 19 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Sveiki, mano brangieji šiandien labai daug laiko praleidau darant išbandytų kosmetikos priemonių nuotraukas. Prasidėjo išpardavimai, aš savaitgalį skubėjau į namų dekoravimo parduotuves tam, kad atnaujinti savo nuotraukoms naudojamų detalių asortimentą. Pripirkau labai daug įdomių dalykų, jau greitai pamatysite juos mano bloge, taip pat negalėjau praeiti pro tobulus žalios spalvos indus, manau būtent jie ir taps mano įkvėpimu fotografuojant rubriką "Gaminkime kartu".



Vasarą naujienų nebūna ypatingai daug, dauguma blogerių atostogauja, aš irgi persistengti nenoriu ir neplanuoju ir nenoriu. Norisi, kad blogo rašymas išliktu malonumu.

Šią savaitę bloge pasakosiu apie Origin's pudrą veido valymui


Leonor Greyl plaukų priežiūros priemones


Jau mačiau internetinėje parduotuvėje UD vasaros naujienas, įdomu, ar mes ką nors gausite testavimui? Kol kas testuoju naują veido priežiūros priemonių liniją ir noriu pasakyti, OMG, kaip patinka, net pati nesitikėjau tokio efekto.



Tobuliausias iš tobuliausių: YSl Opium klasikinis variantas

Kaip atauginti plaukus, kaip paslėpti ataugusias šaknis? Į visus klausimus atsakymas - L'oreal Hair touch up purškiklis


Jau pasakojau bloge, kad planuoju ir noriu išbandyti MAC burgundiškų atspalvių šešėlių paletę, pagaliau jį mano rankose, todėl atsiliepimas netrukus


Pirkiniai:

Naujienų šią savaitę aš negavau, bet spėjau pripirkti labai daug norimų kosmetikos priemonių pati. Pasinaudojau Douglas nuolaida, taip mano kosmetinėje atsirado keli MAC skaistalai (tarp jų ir Harmony), Glam Glow ir MAC Lady Danger lūpų dažai.


Tokia planuojama mano savaitė, 

Ačiū, kad skaitote,








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig